|
||||
|
||||
ach, als je de hele dag niks anders te doen hebt kan je ergens tijd insteken..
Inderdaad, hij had zat toen in de ziektewet.. vandaar dat ie dat in korte tijd klaar had 12,7cm = 5inch ingekort van mij.. Geen torens idd.. (is toch al zo hard als een plank) Verlaagde spindels verbreeden het geheel weer met ongv 1inch totaal.. dus zeg dat je 10cm overhoud komt je met de originele stalen velgen uit op dit: Met Empi's met redelijke ET op dit: Zoals je ziet heb ik geen schokbrekertorens, mag officieel niet, maar te hard rijden mag ook niet 'k bouw het weer terug met de apk |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen kwestie van nix anders te doen hebben, maar interesse in andermans werk Kan niet alles leren door zelf maar wat te proberen
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoelde jou, bedoelde die engelsman die doordat hij in de ziektewet zat veel tijd achter elkaar in zijn kever kon steken en daardoor een hele leuke kever in korte tijd op de weg kon zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
Ach so
|
||||
|
||||
3cm aan elke kant, dan zitten de torens strak tegen de binnenspatties aan.
totaal 6cm dan dus.
|
||||
|
||||
Quote:
hej mijne is ook en mex en die wordt ook versmald, 2,5 inch is de max zo'n beetje als je je schokbrekers torens wilt behouden. voor mij is dat genoeg.
|
||||
|
||||
Ik heb net 15cm ertussen uitgeslepen en een set adjusters erin gelast, nog niet helemaal klaar, maar nu kan ik niet meer terug
Nu nog ff de torens verwijderen, veren inkorten en de bevestigings beugels omlassen, dan zien we strax wel weer verder als de carrosserie erop staat!
|
||||
|
||||
zodan, ben benieuwd
|
||||
|
||||
Quote:
Een paar matige foto's staan ook in mijn project topic
|
||||
|
||||
Quote:
Uit mijn project topic: Quote:
Is aan gedacht, anders gaat het idd niet passen!