|
||||
|
||||
en zo op deze manier rolt ie nu over de straten van zuid-limburg.
|
||||
|
||||
Heb je ook foto's van je passat?
Misschien vind ik die wel mooi |
|
||||
|
||||
Ja, plaats eens wat foto´s van de Passat.
|
||||
|
||||
Quote:
zijn net vers genomen buiten en ja hier regent het zal morgen overdag anders even wat betere nemen. deze is nog compleet orgineel heeft me opa in 78 nieuw gekocht, deze gaat eind volgend jaar uit elkaar en wordt ontdaan van zijn kleine rote plekjes en wordt verder weer compleet orgineel terug gebouwd zoals me opa hem gekocht heeft.
|
||||
|
||||
Mooie Passat, en zo moet dat, na restauratie weer volledig origineel
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by evilnyntje : 01-01-2007 at 21:16. |
|
|||
|
|||
Vind de mk1 helemaal super, geheel mijn smaak.
Knap werk geleverd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke MK1? Er staan namelijk 2 in de thread... ___________________________________________ Mooie Passat hoor Hooguit op zn buik leggen en mooie dikke velgjes eronder, en anders zoals jij doet origineel Klassebak |
|
||||
|
||||
MMM jij bent die gast die laatst in de qpark stond te kletsen met Michel!!!
Mun vriendin had het over jouw golf!!! Ik heb hem ff op rdw geckeked! Op de foto is hij mintgroen nu gifgroen (of dergelijke) en op kenteken staat hij als grijs! Kun je ook laten veranderen ( als je wilt natuurlijk). Groetjes Last edited by dekilo : 30-12-2006 at 23:45. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Sponze®]Welke MK1? Er staan namelijk 2 in de thread...
___________________________________________ De golf natuurlijk, passat trekt mij niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik geloof dat je dat zelfs verplicht bent, tenminste heb ik mijn wijs laten maken door de heren van de wet, want ik zit hier ook mee namelijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
nou ben toch al vaak genoeg aangehouden zelfs een keer een super grote politie controle gehad hebben de auto binnenste buiten gekeerd maar heb ze er nog nooit over horen klagen dus ik durf het niet te zeggen hoe het zit.misschien iemand anders hier die het weet ??????????
|
|||
|
|||
Ow oké,
Toen ik aan mijn auto begon wilde ik eerst de motor ruimte op nieuw spuiten in de oude kleur van de auto (grijs), en buiten om word dit donker paars. Om zo de papieren niet aan hoeven te laten passen. Vervolgens heb ik naar het plaatselijke politie bureau gebeld wat er gaat gebeuren als ik aangehouden zou worden en waar ze dan naar kijken. En toen zijde ze dat op de papieren van de auto, de kleur van het chassis moest staan, toen heb ik besloten om ook de motor ruimte te spuiten in de nieuwe kleur van de auto donker paars. Dus daarom dacht ik dat het verplicht was of is, maar nu weet ik dat ook niet meer zo zeker. Last edited by PVPMK1 : 31-12-2006 at 12:30. |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum ! En je hebt 2 mooie auto's daar in het altijd zonnige limburg. Veel succes ermee!
En over de kleur op het kentekenbewijs, dit hoeft volgens mij niet de kleur te wezen die op de auto zit. We hebben zelf ook een aantal auto's gehad waarvan de kleur bijv. grijs was, en op het kentekenbewijs "Divers" stond. |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar dan zijn de papieren toch al een keer aangepast bij de RDW van die auto's, want ik denk niet dat ze vanaf de fabriek en dan in Nederland komen de kleur divers krijgen toch, en met divers zit je natuurlijk altijd goed. |
|
||||
|
||||
Als die kleur op je kentekenbewijs niet hoeft te kloppen met de auto kunnen ze het beter weglaten...
|
||||
|
||||
Quote:
dus moet toch gewijzigd worden dan
|
||||
|
||||
echt respect van wrak tot mooie bak
|
|
||||
|
||||
de golf is helemaal geweldig ben er sprakeloos van! super mooi werk man
|
|
||||
|
||||
naar mijn weten moet de kleur ook gewijzigd worden op het kenteken,
misschien ooit eens gezien maar bij wegmisbruikers kreeg iemand laatst een boete vanwege het feit dat de kleur niet overeenkwam, het schijnt dat je dit voor z'n 30,- op de grotere postkantoren kan wijzigen, maar dit weet ik niet 100% zeker |
|
||||
|
||||
Heej, welkom op 't forum!
Super geluid van dat Golfje van je, heel mooi. 't Golfje is trouwens ook erg netjes. Niet alles is mijn smaak (traanplaat en stalen panelen) maar de manier hoe je het hebt aangepakt is super! Fijn kleurtje trouwens! En volgens mij moet de hoofdkleur van je auto ook op de papieren staan. Quote:
Waar zie jij een Cabbie dan? Dakje zit er nog gewoon op hoor.