|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat de bbsjes over een x aantaal jaren echt wel weer goedkoper worden. Zelfde wat Arnoud zegt, een hype is een hype. Het komt gewoon een keer een einde aan.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt dat kan ook richard even te snel geoordeeld .BBS is nu eenmaal een hype en als je een setje hebt heb je top of the bill alleen denk ik dat je er in 2007 toch veel minder op ziet rijden dan in 2006.
|
||||
|
||||
Quote:
Als dat zo is dat er weinig mee rijden in 2007 ben ik blij want dan heb ik de mijne lekker nog en ik heb ze voor mezelf omdat ik ze leuk vindt Diegenen die ze niet meer willen deden het dus om de HYPE omdat ze IN waren
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, gelijk heb je gerard. Hou die van mij ook vind het super velgen. Kan me niks schelen hoeveel er op rijden .
|
|||
|
|||
vind het meer een beetje weg hebben van verborgen reclame
|
|
||||
|
||||
Quote:
Duurt wel lang die "hype" , al een jaartje of pak-em-beet 25?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Een publiciteitsstunt van BBS
|
||||
|
||||
Koop je nieuwe velgen ziet het er nog uit als ouwe toep
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vindt dat BBS velgen nooit een hype worden,ze hebben een bepaalde Cult status en dat zal altijd blijven,ik kan me niet indenken dat je een setje 17" bbs rs zal gaan vinden voor onder 1000 euro,nu niet en over 5 jaar ook niet. Dit wiel is ook niet bedoeld voor de verzamelaar maar meer voor de mensen die voor een bepaalde look gaan en niet om merk geven,gewicht of kwaliteit zal wel ok zijn ,het merk dat ze maakt levert buiten deze velgen gewoon nette profesionele velgen,dit is gewoon een oldschool look wiel van hun wat verdacht veel lijkt op een bbs. Dit is trouwens geen reclame wat ik hier maak ,ik wil alleen even de reacties zien. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt Emiel het is een Cultwiel is er al meer dan 25jaar en zal er ook altijd blijven het heeft een status. Dat soort wielen zijn blijvertjes net zoals Porsche,HTN,RSL,RH. Maarre je verkoopt die wielen dus niet
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde model in goud en zilver:
Last edited by M.I.V.W : 29-12-2006 at 17:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ,NOG niet, ik pijl nu alleen de interesse ,ik ben het wel van plan maar ik moet een aantal sets laten komen wil het haalbaar zijn,de velgen zijn ook al een modeljaar oud dus ze worden ook niet meer gemmaakt.ik ga ze dus niet lang leveren. |
|
||||
|
||||
En ze zijn als ik het goed begrijp alleen leverbaar in 7x16?
Lijkt trouwens wel mal met dat merkje in de naafdop als je al die BBS-en gewend bent.
|
||||
|
||||
Alleen in 7x16
|
|
|||
|
|||
tjah geef mij toch maar the real stuff
Ik ben gelukkig in het bezit van een 17 inch BBS RS setje en die doe ik niet meer weg. Komende zomer onder de polo volgend jaar (2008) onder de Rallye (tenminste als alles mee zit) O ja zo waren ze toen ik ze kocht Last edited by borisgti : 30-12-2006 at 16:38. |
|
||||
|
||||
Vanaf nu uit voorraad leverbaar 1250 euro! incl dunlop 195-40-16. Goud en zwart,zilver in 5x100 7x16 |
|
||||
|
||||
niet al te veel geld voor een mooi setje met banden !
|
|
||||
|
||||
Heb je ook een duidelijkere foto van die andere zwarte velg op dat statief???
|
||||
|
||||
Aangezien het inmiddels niet meer gaat om een interessepeiling maar het aanbieden van de velgen gaat er een slotje op.