|
||||
|
||||
damn,had die gehouden
|
|
|||
|
|||
ik heb ook een golf 1 gti 5 deurs originele nederlander van 1981.
ben er nu druk mee bezig. de motor die er in lag was min (1600 gti) komt nu een 1800 16v in met digifant en dikke inlaat en spaghetti. golf 2 dach en corrado elektr. recaro's en ook de corrado achterbank. verder kaal onder de motorkap en clean. en van buiten origineel maar wel mooi en laag en mooie wielen. mvg ron |
|
||||
|
||||
Ik heb er maar eentje gehad zie ik! Golf LX 1.1, modeljaar '84 (!)
|
||||
|
||||
Zal de mijne er maar eens bij zetten, een 1.3 gf uit 1982
|
|
||||
|
||||
mooie wagen!
|
||||
|
||||
Die van mij heeft er ook nog steeds vijf...
Sorry, ging niet groter...
|
||||
|
||||
geeft nix foto's van een mk1 5 deurs mogen zo groot mogelijk
voor iemand die nog een knappe 5 deurs wil hebben, in drachten staat er nog 1 te koop bij Bijma nette grijze GX met smoke koplampen en knippers booskijkertje en GTI lip lijkt een netjes wagentje verder! Greetzz Wilmer |
|
||||
|
||||
Hoi, leuk al die 5 drs golfjes. Ik heb er eentje gehad van 1978 met kleine achterlichten en zwarte plastic bumpers, kenteken DD-54-FV. Heb er geen foto meer van, auto was mexicobeige.
De Golf 1 met 5 deuren kun je trouwens nog steeds splinternieuw kopen in Zuid-Afrika! link: http://www.vw.co.za/models/citigolf/ Ik ben trouwens zelf nog op zoek naar een 5 drs Golf 1. Geen restauratie-projecten maar er mag best iets aan mankeren, geen APK is ook niet erg. Het moet wel een zijn vanaf de 2de helft van 1982, dus met plastic binnenschermen voor. Alles maar aanbieden. |
|
||||
|
||||
Morgen issie jarig, wordt ie 25!. ....... mag hij eindelijk de weg op... |
|
||||
|
||||
van harte gefeliciteerd dan!! veel plezier!!! de mijne is ook bijna jarig geloof 31 mei wordt i 24 jaartjes moet dus nog 1 jaartje wachten op belasting vrij....
Greetzz Wilmer |
|
||||
|
||||
nog mensen?
|
|
|||
|
|||
dit is mijn golf mk1 1.5 jb (automaat) uit '82 !
als het goed is komen er dit weekend andere wieltjes onder ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
ik heb 10 deuren!!
de rode is van 1979 (jaja hij is al verlaagd) de blauwe is van 1976 en is orgineel wit (word hij ook weer) |
|
|||
|
|||
de nieuwe wieltjes zitten er onder !!
hier even 2 foto'tjes !!!! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
dat krijg je als je zoveel auto`s hebt (gehad) ... dan vergeet je er nog wel eens eentje:
|
||||
|
||||
Ik heb sinds 2000 onderstaande vijfdeurs mk1. Nog nooit wat aan gedaan, maar na 'afronding' van mijn cabrio mk1 project moet de vijfdeurs er toch aan geloven..
Het betreft een nederlandse mk1 uit 1983. Met een 1.5 motortje erin. Het is een vierbak met een 205.000 km op de teller en rijdt nog als een zonnetje.
http://www.dtcsurhuisterveen.nl/ VW Golf MK1, 1982 vijfdeurs VW Golf MK1, 1982 3 deurs automaat VW Golf MK1 Cabrio, 1989 VW Golf MKVI, 2010 vijfdeurs VW Touran, 2007 Last edited by Bega_louie : 27-06-2007 at 08:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er eindelijk eentje gevonden. Gisteren opgehaald. Het schijnt dat die een paar keer in een filmopname heeft meegedaan. Er zit een kenteken op van 1985 ofzo maar volgens de papieren is de datum eerste afgifte Nederland 03-01-1983. foto komt nog. |
|
|||
|
|||
Ik ben ooit begonnen met autorijden in een 5 deurs.
Een 1600 GL Diesel ,nieuwwaarde was ooit 24.800 Gulden in 1982, sandmetallic, bruin interieur, gekocht in 1997 met 346.000, en verkocht met 380.000 aan vriend van me. Die heeft hem eigen mengsel groen gespoten , en na 6 jaar verkocht. Volgens RDW rijdt ie nu niet meer.. HR-48-LR Heb toch wel m'n hart verloren aan de Golf 1 sindsdien.... |
|
||||
|
||||
Ik heb er zelf twee gehad.
Mijn eerste daily, een '81er CL diesel in regattablauw(de mooiste golf1 kleur ooit vind ik) : En mijn huidige GTD in de originele lak (te koop trouwens). |
|
||||
|
||||
Quote:
wilde net zeggen,.... stoer ding was dat