![]() |
|
|||
|
|||
![]() netjes hoor zo'n witte
![]() i know wit is lastig.. elke week poetsen, maar dat doen we met liefde
|
||||
|
||||
![]() Achja beter een vieze witte dan een schone die 6 kleuren heeft
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() en vandaag gespot in Sittard
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met of zonder de achterbumper? ![]()
|
|||
|
|||
![]() als je toch goedkoop bezig bent, gebruik diesel voor die teer weg te halen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb al even met Commandant geprobeerd, en dat lukt best. De rest van de auto moet toch gedaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zag alleen maar de voorkant helaas ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb je ook mijn kop gezien. Mijn excuses daarvoor. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja en dat net voor de kerstdagen
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van de week even naar de keuring geweest, en een beetje ander gelopen dan verwacht.
Ik ging er eigenlijk naartoe om een lijstje te laten maken van de dingen die mis waren, zodat ik alles met rust in een keer kon vervangen. Kerel is bezig met controle en begint wat gun gum op de uitlaat te smeren en een lampje voor te vervangen... Eenmaal aan de balie zeg ik: hoi, ik wil graag een afspraak maken voor een herkeuring. Die vrouw kijkt me raar aan en zegt dat ie goed is gekeurd. Had dus geen cent bij me en kon weer naar huis om geld te halen. Maar hij heeft dus weer een jaar APK met een aanmerking voor een achterband en een van de remslangetjes vooraan was niet helemaal ok meer en moest voor het volgend jaar vervangen zijn. Dat komt binnenkort wel allemaal. Van de week wordt ie weer eens goed gepoetst en dan zal ik nog wat foto's plaatsen.
|
||||
|
||||
![]() 100 euro en in één keer door de APK? Dan mag je de hele week met een grote grijns rondrijden! Wat een mazzel...
|
||||
|
||||
![]() Weet je wat ik nu zo mooi vind aan een 92er? Die hebben dezelfde zekeringskast als een Mk3. Een VR6 blok kan dus zo met de motorkabelboom aangesloten worden!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, dit is wel comisch... Maar mooi dat je weer APK heb
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goed onderhoud,en niet alles op z'n beloop laten tot de keuring[dan heb je ineens alles en grote kosten]
Lukt mij ook aardig iedere keer |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk Ruben, breng me maar weer terug bij af verdomme. Ik was net een beetje van dat hele VR6 gebeuren afgestapt. Iemand een blokje over? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor eind maart moeten de draagarmen er onder vandaan als ik zeker ben dat die rubbers gaar zijn, en dan komt gelijk de verlaging er onder. Als dan toch de ophanging er onder uit is zet ik gelijk de nieuwe remleiding in. En ik moet nog even een voorruitje hebben, want ik weet niet hoe lang die het gaat houden met deze kou. Eerst maar effe geld sprokkelen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben er wel blij mee, maar had het niet verwacht. Die draagarmrubbers moeten er alsnog onder vandaan, ook al heeft ie er niks over gezegd. Ik wil er liever zeker van zijn dat ze ok zijn voor ik dalijk een wiel verlies ofzo. Een vangrail is voorlopig wel effe genoeg. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wordt maar weer eens tijd voor een update!
Deze week nogal veel tijd verdaan met de auto weer een beetje netjes te krijgen. Ben er redelijk tevreden over, maar nog niet helemaal. Binnenkort zullen de nieuwe draagarm rubbers er onder komen en als ik dat doe komt gelijk de verlaging er onder. En voor styling heb ik wat leuke kleine verandering geplanned. We zien wel wat er van komt, de auto is in ieder geval al waar schoon. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() nice! Voor 100 euro heb je nog geen zo'n slechte koop gedaan! Ziet er wel netjes uit! Nu nog de stickertjes eraf zwieren en een vette verlaging en er is weer een vet golfje geboren!
|
|
||||
|
||||
![]() zo kun je je motor-ruimte ook schoon maken ja...
![]()