|
|||
|
|||
je golf g60
|
||||
|
||||
Wat moet de polo kosten, en wat zijn de spec´s ervan.
|
||||
|
||||
polo, lars?
|
|||
|
|||
heb geen polo te koop wel een jetta..
staat in het te koop gedeelte
|
||||
|
||||
Mooie G60, in het uitstapje van 2 jaar is de auto alleen maar beter geworden!
|
|
|||
|
|||
owke maar weer even een update:
heb dus een 268 graden shrick nokkeas erin gemonteerd samen met een 7200RPM chip. een spaghetti-sparuitstuk eronder gehangen. kleppendeksel gepolijst STK gepolijst. en dan nog slecht nieuws.......... ik heb weer schade door toedoen van een ander met het monteren van de spaghetti zat het nogal tegen waardoor het kwa tijd nogal uitliep. waardoor m'n chef het nogal op z'n heupen kreeg om de auto van de brug af te krijgen. tilt die vuile vieze(censuur) m'n auto op aan een achterscherm. ik hem gister al laten weten daar niet blij mee te zijn. komt vandaag m'n pa even vragen of die deuk er al in zat, die in het linker achterscherm ik vandaag verhaal halen bij hem.. zijn commentaar: dat kan noooooooooooit oftewel ik heb weer een kostenpost tussen de 70 a 100 euro heb namelijk gelijk een restyler laten komen voor een prijsopgave maar goed hier wat foto's van het kleppendeksel en STK en de auto hoe hij er nu bij staat geen van de schade die heb ik nog niet gemaakt.... owja en m'n nieuwe woofert en morgen (vrijdag dus) gaan we op de testbank om te kijken hoeveel de investering waard is geweest
|
|||
|
|||
Super mooie mk2.
Zonde van de schade !!!
|
||||
|
||||
Zonde van die schade! Verder ben je goed bezig, ben benieuwd naar de resultaten. Mooi kleurtje op je golfje, hij staat er netjes bij
|
|||
|
|||
whoeehoeee toch een meevaller vandeweek!!!
vanochtend op de testbank geweest. resultaten 1e sessie; een doorslippende bank 2e sessie 208PK nm weet ik niet meer 3e sessie 214 PK en 315 NM let op dit zijn krukas pk's :lol: en een compliment over m'n motorloop en g-lader
|
|||
|
|||
bij biesheuvel hadden ze kerstshow en een mobiele testbank staan
en daar was ik vanochtend als eerste aan de beurt... er is ook een filmpje van gemaakt door een maatje, deze post ik nog even als hij hem heeft doorgestuurd.
|
||||
|
||||
Mooi resultaat !
|
||||
|
||||
Niet slecht, zeg maar gewoon heel netjes....!!!!!