![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er super uit! succes ermee verder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Dirk! Betekend neem ik aan dat je er met Mania weer bij bent in 2007? Lekker origineel laten idd. Kom hem zodra de agenda's van Stijn en mij matchen gauw es bekijken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx! Goed aangenomen! Om te beginnen eerst maar eens retromania! En dan de grote broer wat later in 2007! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht Manilagrün...... hij blijft in ieder geval de originele kleur behouden! |
|
||||
|
||||
![]() Gefeli Dirk, met mixed feelings....ik had m ook wel gewild
![]() Erg leuke auto, echte basisuitvoering met de juiste details.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er komt bij mij toch een iets andere radio in.....merk: Clarion en ook een redelijk oud model. |
|
||||
|
||||
![]() En we zijn ondertussen weer eventjes verder......
De plannen waren om hem eerst een beetje omlaag te helpen en dan ATS-velgen met wat bredere bandjes eronder te gooien (planning 2008). Dit weekend is er een V-Maxx schroefset onder gelegd door Loner Design in Venlo, is gedaan waar ik bijstond en heb er zelfs nog een gratis veerpootbrug bij gekregen! Goed bezig daar! Deze wordt of meegespoten met de kleur v/d velgen of manillagrün. Hij is niet extreem laag maar wel een kleine 8 cm naar beneden gekomen! Hij stond eerst lager maar de uitlaat schraapte toen over de drempels.. De foto's (formaat wordt nog aangepast!) Voorheen: ![]() ![]() Nu: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() NETJES hoor, doe je goed!
Wat voor een motor hangt erin? En welke velgen ga je nu monteren? |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien het geen S uitvoering is zal er een 1100 in liggen.
Mooie auto! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad een zeer krachtige 1100.... ![]() De velgen links op de tweede foto (ATS) worden netjes gemaakt en gespoten tegen de tijd dat mijn vakantiegeld binnen is. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes Dirk! Niet ranzig laag maar gewoon subtiel. As usual
![]()
|
||||
|
||||
![]() Strakke golf 1,
echt heel netjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi ding zeg!
zoveel mogelijk in originele staat behouden. alleen schroefsetje, velgen en misschien een dakrekje met een versleten koffer.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Naast dat de roestplekjes her en der weggewerkt mogen worden en de achterklep echt rot is, gaat er verder weinig mee gebeuren. Wensenlijst: - geheel overspuiten in dezelfde kleur, - de ats-velgjes netjes maken en met bredere sloffen eronder, - slechtere plekken bijwerken of vervangen, - grote beurt, - etc... |
|
||||
|
||||
![]() Teur, hij mag nog wel wat zakken hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben blij dat je er blij mee bent, maar met een paar plekjes bijwerken ben je er niet.
Wat de foto's laten zien.........
|
||||
|
||||
![]() Ik ken de auto van dichtbij (en onderen) en dit is een goed exemplaar. Zeker voor de prijs waarvoor deze haast is 'gestolen'
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is 32 jaar jong en ik hoef ook geen auto in showstaat. De tand des tands mag wat mij betreft dan best gezien worden. Aangezien dit een wagen is die ik niet meer wegdoe heb ik alle tijd om de slechtere plekken onder handen te (laten) nemen. |
|
||||
|
||||
![]() ik ken de auto inderdaad ook van dichtbij, en het is wel een gezonde auto!
(met nieuwe remmen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig... ik hoop ook ooit zoiets te bezitten, maar dan iets meer RAT