|
||||
|
||||
hey grado,
Golfje staat er netje bij , succes er verder mee.. gr siem |
|
|||
|
|||
Quote:
stokerd |
|
|||
|
|||
Ben er ondertussen uitgekomen, en laat hem niet rollen.
gr, _______________ Vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
Mk2 staat er mooi bij Mauri !!
greets Joey
|
||||
|
||||
eeejzz..!!
zag je mk2 gister staan bij je girl..! staat egt goed die 16v lip.. goed bezig dude..! |
|
|||
|
|||
heej
Ja dankje! Vind hem zelf ook erg vet! ___________________ Vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
Quote:
maare hoezo niet rollen dan |
|
||||
|
||||
Quote:
de lak is toch nog goed of ziet er toch nog goed uit in tegenstelling tot mijn golfje is de uwe een nieuwe die verf is bij mij echt een ramp
|
|||
|
|||
Ik vind de lak nog iets te mooi, hij heeft hier en daar een paar roestpuntjes maar dat werk ik bij in het nieuwe jaar. na vw-speed neem in de auto onder handen, er gaat vanalles aan gebeuren.
________________ VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
Quote:
veel suc6 alvast
|
||||
|
||||
kerel heb je mijn lak gezien?? 2 jaar terug volledig gespoten en die word nu ook wel gerold
als je keer weer langskomt kom ik naar buiten met de schuurmachine |
|
||||
|
||||
Ziet er idd te netjes uit om tekeer te gaan met een roller.....
@ rob-vw 2 jaar geleden gespoten en nu al weer rollen....???? Leg eens uit?
|
||||
|
||||
moet je mijn lak dan bezien het meeste is er bijna van af (sterk overdreven dan) als ik het zo laat heb ik binnen 2 jaar ook wel een nieuw kleur hoor waarschijnlijk bruin-oranje-roest
|
||||
|
||||
Quote:
wil iets aparts heb de auto pas een jaar hoor..! dus door de vorige eigenaar gedaan maar nu ga ik hem rollen |
|
|||
|
|||
Quote:
niet goed wijs wel vet, ontopic: jou nog gespot vorige week, je kan van afstand al zien dat het een liefhebbers vw is |
|
|||
|
|||
hallo mede vw liefhebbers.
Bij deze biedt ik mijn golf2 oldschool aan. Ik heb hem te koop staan, omdat ik toch wat anders wil. Als je geitresseerd bent of je wil iets weten van de auto dan kun je altijd een berichtje achterlaten. Met vriendelijke groeten Maurizio |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat koop je weer?
|
|