![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je 39 pagina's lange topic even door gespit, maar respect hoor! Er zijn er weinig die het zo mooi aanpakken! Blijf je zeker volgen
![]()
|
|||
|
|||
![]() en terug een update
![]() De cilinderkop weer netjes zilver: ![]() ![]() ![]() Het luchtfilter; de Green Storm, maar dan in een speciale kleur ![]() ![]() ![]() ![]() Het ontstekingstandwiel: ![]() ....op de achtergrond zie je een van de draagarmen...je weet wel, die vieze roestige dingen in de buurt van je wielen ![]() Was wel niet de afspraak, maar als je de rest helemaal netjes hebt kan je natuurlijk niet van die smerige draagarmen hebben.. ![]() ![]() De straalkast heeft weer overuren gedraaid.. ![]() De draagarmen zijn net als alle andere onderdelen gestraald en in de washprimer gespoten en daarna de kleur erop. Het kleppendeksel kreeg dezelfde behandeling. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() soow u bent goed bezig zeg. Ik vind de kleur ook zeer geslaagd. Nu maar afwachten op het totaalplaatje
![]()
|
|||
|
|||
![]() Weer een upje:
![]() Het begint ergens op te lijken... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nokkenaskeering en krukaskeering ook even vervangen; deze lekte een klein beetje... ![]() Weer een nieuwe lading gestraald en in de washprimer gespoten. ![]() Als je dan toch aan het stralen en met washprimer bezig bent...meteen maar even het kleppendeksel van een andere G60 gespoten voor voorraad ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net werk hoor
![]() Ga zo door! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk dat je de ombouw ook hier geplaatst hebt Michaël!
Ik ben zelf ook erg te spreken over de combinatie van de kleuren, ben blij dat ik voor veel mat zwart gekozen heb, staat echt super bij dat blauw...en dan zien jullie nog maar de foto's...in het echt is het nog mooier. Ik ga de nieuwe motor voor mijn eigen cabbie ook in dezelfde kleuren maken!
|
|||
|
|||
![]() hé jeroen, ja en het is een zeer goede reclame voor u hé, maar ik ben echt trots op het werk, dus wil ik dit aan zoveel mogelijk mensen laten zien, ik sta ook nog op 4 andere sites, twee in nederland en twee in belgië.
en telkens zet ik erbij dat dit gebeurd bij BOLKU tuning (bij deze nog een keer) ![]() ja en ik had de kleur keuze gemaakt van het blauw, en het grijs. het zwarte gedeelte is jeroen zijn keuze, dat ik alleen maar kon bevestigen ![]() ik vindt het ook zeer geslaagd, en er zullen nog onderdelen gespoten worden, zoals de achteras, en de remklauwen. en de verrassingen die jeroen nog in petto heeft voor mij denk ik, ook zal jeroen mijn kabelboom weg werken, in de mate dat dit mogelijk is, zodat er niet te veel van de elektr. zichtbaar is, zo krijg je meer zicht op de motor, ook servo komt er nog op, dit zat er ook niet op ![]() Last edited by mk1lowdriver : 13-01-2007 at 11:08. |
|
|||
|
|||
![]() bij deze nog een paar spypics
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit !!!
|
|||
|
|||
![]() en nu we toch aan het veranderen zijn gaat de achter as er van onder, wordt ze gezandstraald, en daarna in de kleur van de motor gespoten, en dan komen er schijfremmen op, ook van een G60, en vooraan komen er 280mm remschijven op te zitten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit ziet er echt héééél goed uit !!
![]() Respect voor dit werk hoor, echt petje af zo netjes ! BTW, kameraad heeft ook zo'n setje Schmidt modern lines gekocht voor zijn MK2. Nice wheels wel ![]() Heel veel suc6 nog verder met dit project, Doe zo voort !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit ziet er echt rete gaaf uiut
kleuren combo van je blok is ook erg goed vind echt dik staan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de leuke reactie's allemaal
![]() het is leuk om te horen dat mijn idee hier in de smaak valt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() aangezien er al een paar mensen mij gevraagd hebben om een paar foto's te plaatsen van de cabby, hoe hij stond deze zomer, plaats ik bij deze hier nog een paar foto's.
deze zijn getrokken net voor we naar de meet and greet reden bij den ronny ![]() ![]() ![]() ![]() nu zal er het een en ander veranderen, hopelijk tegen deze zomer :oops: ik heb de wielranden van een clipperset aangepast aan mijn mk2 bumpers, 2 nieuwe deuren, een nieuw achterklepje, en hij wordt volledig opnieuw herspoten. ook de velgen vooraan zullen beter komen te zitten, nu stonden ze nogal ver naar buiten, omdat er een spacer tussen de velg zat, i.v.m. de remklauw van een 1.6 ![]() maar dit zal opgelost zijn nu, met de G60 remmen, dus de spacer kan er nu van tussen, en de velg zal mooier in de kas zitten. |
|
|||
|
|||
![]() eventjes een update
eind van de maand zou hij volgens Jeroen af zijn, dan kan de fun beginnen hé ![]() |
|
|||
|
|||
![]() eventjes een update, de foto's komen van Jeroen van bolku tuning
![]() Nieuwe picca's ![]() Torretje verder in elkaar gezet. ![]() ![]() ![]() Ik mis nog steeds een aantal onderdelen, maar daar wordt hard aan gewerkt.. De motorruimte is nu echt helemaal leeg. ![]() Restant van de oude kabelboom.. ![]() Van binnen ook leeg... ![]() Wielranden achter gerold. ![]() ![]() ![]() ![]() De nieuwe kabelboom ligt onder de auto op de grond, klaar om gemonteerd te worden. |
|
|||
|
|||
![]() Hey kerel, supervette en gave ombouw! respect voor de grondige en gedegen methode waarmee je te werk gaat
![]() Ik denk dat veel mensen nog iets van jou kunnen leren. Sjiek dat je dat gewoon doet allemaal ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hé bedankt voor de leuke reactie, en ja ik probeer alles zo goed mogelijk te doen hé ![]() maar er moet nog veel gebeuren tot hij staat zoals ik hem wil hebben hoor ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey Michael, zie ik daar nu mijn torretje op de achtergrond staan, we moeten ff wachten op updates he sinds golfcabrio.com eruit ligt. Het blijft een plaatje om te zien. Weet Jeroen al wanneer die hem klaar heeft. De mijne word als het meezit eind april. Greetz
Michel |
|
|||
|
|||
![]() hé Michel, ja ik hoop echt zo snel mogelijk hoor, want de einddatum schuift altijd op hé, maar ja der is veel werk aan ook hé
![]() ![]() |