![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
welke veer moet ik er eerst overschuiven ?? moet ik dan van de sloop die veer ook meebrengen of zit die bij mij al op(nee toch he) greetz mast |
|
||||
|
||||
![]() dat weet ik niet.... ik had mijn adapter iig van een polootje afgehaald en daar zat een spiraalveertje achter...die heb ik meegenomen en net zo gemonteerd als op de polo
ik had over mijn dunne stuurstang wel een kunststof busje zitten...een zwarte....die moest er wel eerst af....dan de veer....en dan de adapter erop
|
|||
|
|||
![]() azo, mja ik zal eens zien he, merci voor de info
![]() greetz mast |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik het goed zie staat die adapter ook op deze foto (nummer 1a) ![]() Bestelnummer 191419514 |
|
|||
|
|||
![]() klopt
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He Wytze, vijl je wel even dat braampje er af voordat je deze weer gaat gebruiken? Anders draait je raid-adapter niet lekker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij mijn zwarte mk2 zit de alarmlichtschakelaar ook in het dash en is deze met dikke naaf
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Overgangsjaar.
|
||||
|
||||
![]() Heb die van mij zojuist binnen gehad, kosten 12,50.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog even een vraag over die adapter, ik heb zelf een dunne naaf op mijn MKII '88. Ik heb vandaag een sportstuurtje gekocht en heb er een dikke naaf adapter bijgekregen. Nu zie ik dat over mijn stuuras een veer zit met daarvoor een zwarte ring (deze zit er hard op geklemd/geperst). Hoe moet ik nu de adapter plaatsen?? Ik heb nog nergens in dit topic iets gelezen over die zwarte ring die er bij mij zit opgeklemd, moet deze en de veer erachter eraf, dan de adapter erop en de veer en zwarte ring weer voor de adapter plaatsen?
zie foto van mijn situatie: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is dit ook bij een corrado?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Even een oud topic omhoog schoppen! Wij probeerden gisteren op onze MK2 uit '87 een houten Momo met naaf te monteren en wij liepen tegen precies hetzelfde probleem aan: de adapter van dunne naaf (auto) naar dikke naaf (stuur) past niet omdat die zwarte ring in de weg zit. Achter die zwarte ring zit inderdaad een veer. Hoe ga je hier mee om? Is er iemand die dit weet? Moet die ring met veer weg? Zo ja: hoe dan? Groeten!