|
|||
|
|||
Wacht maar tot je velgen in limburg zijn geweest, dan zijn het pas moooooooooooie velgen :P
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mooi hoor. dat staal stond hem goed. [die heb je ooit nog eens bij mij gehaald ] de polo is er zeker op vooruit gegaan. in die tijd
|
|
|||
|
|||
wat die staaltje 7,5j en8,5j in ede die !!
die waren echt breed haha rijd nu een goede maat van me mee ronde onder een 6n |
|
||||
|
||||
Quote:
jep die. en past het ook een beetje onder de 6n |
|
|||
|
|||
jah pst zeker lekker onder een 6n helaas zo geen foto's maar errg dik !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
hi hi ja geloof ik graag. stond ook goed onder de orange van je vond ik. |
|
|||
|
|||
hallo
heb dus weer een ander spagettie spruit stuk denk dat deze van raceland is of suppersport alleen zit met 1 uitdaging/probleempje dat is mijn spruitstuk zoek alleen dus een middedemper pijp die hier weer op past zo iets als op deze foto wie heeft er een iedee waar ik zo iets kan kopen !? heb het internet al aardig afgezocht |
|
|||
|
|||
zoo ik heb ook niet stil gezeten dit wiekend dus tijd voor een update
stoelen en bank er uit en dat is pas het begin :P by by audio :unsure: echo echo :lol: dit kan we eens de nieuwe plaats worden van de accu dat word nog een hoop poetsen,krassen,vloeken voor dit eens schoon is owjee een aan komend accu wak (ondertussen een accu wak kon er zo door heen met mijn schroeven draaier :o dit gaat als hij nog goed is mijn nieuwe bak worden wat voor 5 bak is dit?? :lol: na lang zoeken eindelijk 2 old skool look sparco kuipen kunne bemachtigen en een stevig setje 5 punts gordels |
|
|||
|
|||
So die stoelen zijn echt heel gaaf!!
Ben beniewd naar het eindresultaat |
|
|||
|
|||
Was op zoek naar mijn eigen polo hiero en loop hier een beetje achter dus..
tijd voor een updatje. Om te beginnen een leuk filmpje van afgelopen wiekend (86c nieuwjaars mini meeting) http://nl.youtube.com/watch?v=ChL4v2eeVNs veder nog 1 paar foto's van afgelopen jaar schoefset is nog niet gemonteerd! ook heb ik ondertussen een gt achteras thuis liggen deze wil ik nog kompleet revizeren en g40 klauwen en nieuwe schijven/blokken en goodrige remleidingen als het weer wat warmer word kunnen we weer volop aan de gang! |
|
||||
|
||||
zo die binnenkant is wel wat kaler geworden.. leuke update
|
||||
|
||||
Erg mooie polo had hem nog niet eerder gezien echt super wagen
|
||||
|
||||
Mooie polo heb hem vorig jaar wel zien staan in asten .
|
||||
|
||||
strak bakkie
ga van het weekeind ook zn coupé halen voor de vrouw blijven leuke wagens... even hè, die spaghetti 4>1 is die te koop? groet frank
Last edited by knedel16vweber : 18-02-2009 at 17:50. |
|
|||
|
|||
thnaks allemaal voor de leuke post's!
Frank oude spruitstuk hangt hier in de garage als aandenken de 2 onderste pijpen zijn helemaal plat... je wilt laag zijn of niet dus heb je ook niks meer aan! gr jos |
|
|||
|
|||
Leuke car.
Heb je m nog? Zou wel wat zijn voor t polotreffen in Cuijk Maar zag dat je hier al jaren niet meer geweest bent
|
||||
|
||||
Stond er vorig jaar ook al andy:
|
|||
|
|||
Nou je t zo laat zien herinner ik t me.
Aankomend jaar weer.
|