![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie en strakke auto Eddie, niks meer aan doen haha alleen KW dan hè de GTI TDI van mij moet hier ook even (het minder luxere broertje) bij lytse man alleen ik weet niet hoe het moet
|
|
||||
|
||||
![]() Nette Golf! Super zo'n GTI TDI, wil ook wel doorrijden lijkt me. Misschien zie ik je nog es rijden!
|
||||
|
||||
![]() Mooie IV Eddie toppie jonge en lekker die 19 eronder houden in het echt als je rijd lijken ze nog mooier.
![]() En Otto die van jou moet er ckers ook op ![]()
|
|||
|
|||
![]() had hem al verscheidene keren zien rijden,kwam hem s'morgens en s'middags vaak tegen richting leeuwarden.wat een prachtig ding!en toen zag ik hem hier in de buurten al es rijden,is me nu duidelijk dus!zat laatst trouwens vast op de drempel toen je voorbij reed in de jet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was in de kûle zeker........... |
|
|||
|
|||
![]() was vanaf die drempel vanaf it skier,de kûle zou ik niet weten waar dat is.
|
|
|||
|
|||
![]() Wurd hjir aardig swetst! Nee hejr grapke, hele fijne 4 en erg zeldzaam de GTI/TDI
|
|
||||
|
||||
![]() hier Eddie zijn gti tdi op mijn 18 inch rs
Auto staat tevens tekoop op marktplaats dus voor de liefhebbers ![]() ![]() ![]() Last edited by bolfvariant : 15-08-2008 at 09:05. |
|
|||
|
|||
![]() net even niet met deze wielen. met die andere velgen super auto..
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie auto man netjes gedaan lekker die 19 er onder houden staat perfeckt niks meer aan doen.
|
|||
|
|||
![]() coole wagen!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hij is nog te koop ![]() |