|
||||
|
||||
Quote:
mag die van mij wel overnemen
|
||||
|
||||
Quote:
Ohw god... wat doet ie daar?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Roermond, het 2de Helmond
|
|||
|
|||
zeikerts.....te veel tijd om te computeren...
|
||||
|
||||
Quote:
Dit heb ik ook met een VW Golf, elke meeting waar je komt staat het er vol mee. En vw scene pvw of wob ook. En dan sta je in de file en staat er 1tje voor je, naast je en achter je. Ben het zat ga niet meer met de rage mee
|
|||
|
|||
De BBS velgen zag je 10 jaar geleden al veel in Duitsland. Het zijn super mooie velgen en vooral tijdloos en daarom zijn ze volgens mij zo "hot". Heb ze zelf nooit gehad is niet "mijn" stijl.
|
|
||||
|
||||
Aansluitend: wakker worden, oogjes open: d'r is meer in het leven dan BBS RMS (Net zoals d'r meer in het leven is dan alleen de Golf 2 )
Heel kleine greep
|
|
||||
|
||||
Ik was 41 jaar terug trendsetter : lui , vervelende intrigant met overal een mening over .
Nu zie je ze echt overal en op elk forum |
|
|||
|
|||
Ben trouwens op zoek naar Powertech velgen D design in de maat 7.5 x 16 steek 4x100. Weet iemand nog een setje?????????????????????????????????????????
|
|
||||
|
||||
Ja, ook leuk spul, maarre SCHMITH TH Line was op een gegeven moment ook helemaal HOT, en vond je overal onder...
(vooral duitsland e.d.) Ik kan me der niet echt druk om maken, misschien heb iedereen nu opeens een goede smaak, RM en RS blijven natuurlijk dikke wieltjes ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zijn trends, en een paar jaar later kun je dat spul voor weinig kopen. het is hetzelfde als bij de Luchtkoelers. 'Sprintstar' 'Brm' 'Radar' en natuurlijk verlagen en versmallen. Over een paar jaar is er weer een andere trend en kun je dat spul voor een habbekrats kopen. Ergo: investeer liever in een antiroestbehandeling! Jens
|
||||
|
||||
Ja Schmidt .. andere sticker op de Revolutions plakken en je noemt ze tuner-velgen : kassa .
|
|
||||
|
||||
Door deze auto zijn er veel bbs en golf 1 (mk1 )liefhebbers
bijgekomen. alleen moeten de meeste nog 100 keer kijken waarom deze wel oogt en veel andere auto's niet. |
|
||||
|
||||
Die rode golf op de achtergrond heeft ook BBS
|
||||
|
||||
@ Bennie: HOK
|
|
||||
|
||||
Ik weet zelfs dat Oettinger in 1986 deze wielen te koop aanbood voor hun Oettinger 2000e 16VS/Kr -whatever ombouw....dus echt nieuwe trend....?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
http://cgi.ebay.de/Porscheflansche-...1QQcmdZViewItem
Voor als je toch van die standaard 2006 velgjes wilt monteren, met een porsche steek Geen adaptors dus extra brede randen achter kun je altijd nog trommels zetten van een k70 (5x130) |
|
||||
|
||||
Zal me boeien wat er op meetings en in de blaadjes staat, mijn auto's staan erbij zoals ik ze mooi vind.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan denk ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik met de JIL-rage ben begonnen! Op het moment heb ik twee verschillende setjes JIL velgen, en ik ben er erg tevreden mee. Toegegeven, er werd eerder ook mee gereden, maar velen wisten toen nog niet wat ze precies onder hun auto hadden, en dat het echte JIL's waren! Anderen hechtten er gewoon niet zo veel waarde aan of het nou wel of geen echte JIL's waren. Naderhand is er wat meer duidelijkheid gekomen omtrend de JIL velgen, en nu rijdt bijna heel het forum op JIL's! Maw. Schroef er gewoon lekker op wat je zelf wil! Who gives a fuck!?