![]() |
|
|||
|
|||
![]() mag voor mij ....ik weet wie de stikkers maakt in alle formaaten wat je maar wil hebben
|
|
||||
|
||||
![]() Bokke dus, DSL reklame in Dokkum
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Van de vrouw of de ibiza? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat je dan wel voor een andere naam moet gaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er is al iets bedacht.
![]()
|
|||
|
|||
![]() no way.....team fryslan wie anders
nee otto uit zwaagwesteinde van voor heen elzinga reklame |
|
||||
|
||||
![]() of richard.. kan ook stickers maken..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
otto heefd ze in de pc staan ... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was op zich wel het mooist, maar de doffe ellende is dat Team Fryslân nu onmiddelijk geassocieerd wordt met het huidige (en inmiddels veel grotere) Team Fryslân. Tik op Google Team Fryslân in en je komt uit op hun site. Als iemand van hen zich misdraagt op de weg worden wij er voor aangezien. Met andere woorden: ik persoonlijk vind het geen optie om met de oude naam door te gaan. Wat wel kan, is een nieuwe naam in het "Team Fryslân, Wie anders" lettertype en de subregel "Wie anders" erbij houden. Laat met z'n allen de raderen eens werken en kom eens met een voorstel! ![]()
|
|||
|
|||
![]() zei ik dus ook al
TEAM FRYSLAN wie anders.nl past ook mooi op het voor raam |
|
||||
|
||||
![]() Vind het niks eerlijk gezegt.. Mooi een andere naam die heel Nederland in zijn hoofd heeft en krijg geprint! Is toch veel mooier dan de, vind ik, simpele en beetje aso naam 'Team Fryslan'. Past toch niet bij VW?
|
||||
|
||||
![]() Ben het met Benji eens. Op mijn auto géén TeamFryslân!
|
|||
|
|||
![]() oke gaan we ergens anders voor ....( eigenlijk ben ik blij )
nu een naam ............. |
|
||||
|
||||
![]() idd..
maar dan word het eerst eens tijd voor een friesland meeting? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben bang dat et een beetje verspilde moeite is ,ben destijds ook begonnen om vw scene friesland op te richten.
Was er toen samen met Wytze mee bezig.paar leuke meets gehad . Veel mensen die interesse hadden ,maar helaas zijn die namen toen zoek geraakt door toe doen van een derde. Ben er toen wel achter gekomen dat de meesten wel een club wouden ,maar zelf geen tijd wouden investeren Was in die tijd toen zeer druk ook ivm de geboorte van ons zoontje,misschien dat dit ook een reden was dat het mislukt is Wietze heeft toen een jetta club bedacht. En een naam ik zou et simpel houden en leden beperken tot n,o friesland ,de walden e,d |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daarom.... groot gelijk mijn idee gewoon lekker onze eigen dingen doen club is leuk maar spontaan bij elkaar langs rijden voor een praatje werk ook super je weet hoe het gaat een pens vol werk en niemand die het ziet want er komt veel meer bij kijken dan zo maar ff een club op richten |
|
||||
|
||||
![]() En niks word gewardeerd want na de meeting klagen velen dit was nie goed dat was nie goed.
Lekker je eigen ding doen en wil je auto's zien lekker naar een ander zijn meeting gaan.
|
||||
|
||||
![]() Gewoon het Mac-clubje houden! Misschien is een naam wel leuk, maar het hoeft niet officieel
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zo denk ik er ook over benji |
|
|||
|
|||
![]() Quote: