![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je echt zo ontzettend graag je naam wilt veranderen valt 5 euro toch wel mee
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een smiley schept veel opheldering. Bijvoorbeeld zo'n 1 als deze --> ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vindt het prima!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat snap ik ook wel, maar dan kun je toch van te voren nadenken over een systeem. Bijvoorbeeld 1e keer gratis, 2e keer betalen. Daar doel ik op. Dit is meteen weer met de botte bijl. Is niet meteen iedereen de lul. |
|
||||
|
||||
![]() Kan ik dan nu ook mijn naam laten veranderen van RubenD in Ruben als ik 5 euro betaal
![]() En dat doen jullie dan met dat lid dat al Ruben als username heeft? |
|
||||
|
||||
![]() Hehe
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus een keer per jaar zou je gratis willen? Uhm, als je effe bedenkt dat een jaar 52 weken heeft, en je zo per jaar 5 euro kunt besparen is dat nog geen dubbeltje per week! Ik ga er niet van uit dat je jaarlijks je naam wil veranderen, dus met eens in de twee jaar kom je zo op iets minder dan een stuiver per week uit. Dat moet toch wel te doen zijn he, zelfs voor een blutte student als ik!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bovendien willen de mensen van het forum dat waarschijnlijk ook niet.. stel je voor dat elk lid dat 1 keer per jaar zou willen, dan lopen ze 5000 keer €5,- mis ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarmee ze DIT forum VOOR ONS online houden. ![]() Ik zou zeggen zoek je een server en start een eigen forum op, mag je elke dag je naam veranderen, zo vaak en zo lang als je wil. Tenminste, tot je centen op zijn en je forum op non-actief wordt gezet... ![]() Nouja, misschien heb ik makkelijk praten. Mijn naam wordt dagelijks door heel het forum veranderd. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gast lees eens goed, ik vind het veel in de zin van voor de mensen die het zouden willen eventueel, niet de recidivisten. En ik kan best zelf rekenen. Btw, je hoeft met niet te overtuigen hoor, dit is mijn mening. Last edited by evilnyntje : 13-11-2006 at 21:06. |
|
||||
|
||||
![]() Punt 1: Het is gebeurd na overleg met het bestuur
Punt 2: Het staat in de notulen nu, dus eenvoudig weer wijzigen kan alleen tijdens vergadering met instemming van meerderheid. Punt 3: Dat zie ik er echter niet snel van komen, daar het mij op valt dat degene die afwezig waren het er mee eens zijn. Punt 4: Dat was het, de rest is al uitgelegd Punt 5: Groetjes |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben razend benieuwd hoeveel pagina's dit topic weer gaat opleveren!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik wil graag Gert heten. Kost da?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een achterlijke maatregel
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Baldrimmer is wel te koop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() De naam Baldrimmer Linnie ..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Neemt hij dan wel een andere leuke naam??
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ligt aan je bod denk ik ..
|
|
||||
|
||||