|
||||
|
||||
Weer eens aan het geldboompje geschut??
Enne, rijdt ie niet? Een echt Hingucker was wel leuk geweest op de Autobahnen! Quote:
Die Spanjaard op Spa had een versmalde en aangepaste type 1 vooras onder zijn Notch... En KCW heeft dat ook gedaan volgens mij.
|
||||
|
||||
Quote:
maar ten eerste zat er geen duitse kfbrief bij, altijd op "rote nummer"gereden, en ten 2de, weet niet óf je de eerste post hebt gelezen, maar terug was ong 500km..best een end...karretje is dan makkelijker, en alsnog wel een "hingucker" |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep gelezen. Onze Notch hebben we ook rijdend opgehaald: 550 km enkele reis zonder troubles, maar wij hebben dan ook geen karretje .
|
||||
|
||||
een type 1 vooras op een type 3 chassis????? laat ff weten ben zeer benieuwd....
|
|
||||
|
||||
gaaf ding zeg!
bodyoff?? of gewoon op z'n buikje en karren? |
|
||||
|
||||
Deze Notch heeft een type 1 vooras:
Is van de Panscrapers. Scroll maar helemaal naar beneden, daar zie je o.a. een foto v/d Notch. En check http://panscrapers.skynetblogs.be/archive-month/2006-08 KustomCoachWerks Geen dank .
|
||||
|
||||
He Krullie, Vette Ride Kom wel effe langsgucken van de week hehehe! Veel plezier ermee man.
|
||||
|
||||
Zo Barry, weer wat leuks opgehaald? Ik ben ook al serieus aan het rondkijken voor een spijl :P hoe meer aircooled vw's in twente hoe beter succes ermee en ik kom wel een keer langs om hem te bewonderen!
|
||||
|
||||
keee...vooras type 1 gaat maar dan zaag je wel je hele type34 naar de klote
|
|
||||
|
||||
lijkt toch ook voor geen kutje dit
op zn pens best maar wtf is dat met die extreem smalle assen in de ventilator scene? oh btw vett 34, zou het haast vergeten
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Jammer trouwens dat hij beroofd is van z'n 5x205 remmen
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer ook dat hij beroofd is van z'n coole looks Waarom rijden die smalle as rukkers niet gewoon in een driewieler? Ziet er net zo dom uit, en je houd klassieke auto's heel Greetz Ron
|
||||
|
||||
ik vind het ook echt geen porum
Deze stond hier op het forum, maar deze hoogte is toch veel beter. deze ziet er zo gelikt uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Ho ho ho smaken verschillen he heb die wagen van de denen in het echt gezien, echt om een puntje aan te zuigen, gaat bij m'n kever ook nog wel gebeuren alleen niet zo heel smal, maar ik vind het ECHT VET!!!!
|
||||
|
||||
die van die denen die net van vakantie kwamen uit spanje?
die was echt wel dik in orde! of je moet het een verschrikkelijk naar geluid vinden als je een licht metaalschrapend geluid hoort op vlak asfalt... |
|
||||
|
||||
Quote:
schraa schraap schraap schraap hehehe
|
||||
|
||||
Quote:
De termen 'naar', 'onzinnig' en 'slopen' vechten om voorrang! Greetz Ron