![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik de onderstaande foto zo zie denk ik dat de originele kleur lichtgrau L345 is geweest. Dit kun je ook zien aan de kleur van de tussenwand rondom het type plaatje.
Het feit dat de laadruimte grijs is zegt niet zo veel, bij de meeste gesloten bestelbussen en kombi's is deze grijs.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb alleen geconstateerd wat er tijdens het schuren onder de rode lak vandaan kwam.
Via het net kwam ik op de volgende kleuren uit. L90D Pastel White L13K Sun Flower Yellow. Het kan ook zijn dat de bus gewoon in het grijs (dat is mijn interieur kleur)de fabriek heeft verlaten. Misschien dat hierna nog een creatieve geest is bezig geweest. Dat van die mcode's ga ik op terug komen daar de bus nu in de stalling staat. De enige history die mij op dit moment bekent is , is dat de bus een bedrijfsbrandweer wagen is geweest van de firma MAGGI te Singen(ja die van de soep) in duitsland.
![]() Als het waait moet je surfen de rest kan later wel. Last edited by surfpanel : 12-11-2006 at 21:48. |
|
|||
|
|||
![]() De bus is bedoelt als de ultieme surfmobiel.
Aangezien mijn vader een meubelmakerij heeft wou hij wel iets mooi's voor mij in elkaar zetten. Met dit als resultaat. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] frieser nog bedankt voor de bedbeugels ze functioneren prima. En zoals je al zij , kijk uit met testen voor je het weet zitten je vingers er tussen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee. De bus was super toen ik hem kocht. Het chassis is nog helemaal origineel ,zelfs de accubak. De rotte plekken die erin zaten zijn ook die op de foto. Voor de rest helemaal niets.
|
||||
|
||||
![]() Erg gaaf, en de kleuren combi vind ik wel wat hebben!
Ik zou haar alleen laten zakken, and thats it!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Copy that! |
|
||||
|
||||
![]() ga zo door ok vind hem mooi
|
|
||||
|
||||
![]() net interieur zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Psies, zou ik ook doen ![]()
|
|||
|
|||
![]() In deze staat is de bus vorige week de stalling in gegaan.
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
|
|||
|
|||
![]() Nu de bus dus in de stalling staat heb ik mooi de tijd voor de volgende modificatie.
Op het moment ligt er een set spindels met draag armen bij Slammenpanel. Inderdaad ze gaat omlaag. Bij Alain van Area51 ben ik geslaagd voor een set 15 inch Porsche Teledails. de naven ,remtrommels en adapters zijn al klaar. Alleen moet het hart van de wielen nog zwart worden gespoten. Het is nu afwachten totdat de betreffende onderdelen klaar zijn. [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zonde!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zwart met een gepolijste rand wel te verstaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah joh, het is maar verf! Kan zo weer grijs op. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga ook altijd eerst douchen en dan naar de wc... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik wel, als ik opsta douche ik me altijd meteen en dan ga ik koffie drinken waarvan ik altijd ontiechelijk moet poepen... ![]() Maar wat een superbus, je combineert 2 mooie combinaties de looks van een dichte bus met t gebruiksgemak van een campertje, ik vind hem super... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hallo Surfpanel,
Ik heb je topic net ontdekt. Ik had je bus wel al zien rijden in Den Helder. Ziet er goed uit!!! ![]() IK zal je topic even vervuilen met een foto van mijn bus ![]() ![]() Check voor het hele verhaal hierzo
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is vet hoor... echt mooi busje geworden. Je hebt ook al een hoop leipe onderdeeltjes erop zitten zie ik ![]() En die wielen, da was ook mijn idee, DOEN! dat wordt heel vet, en schijt aan de meningen hier ![]() ![]() En dat wordt me toch een partij relaxt surfen het komende jaar! ![]() Last edited by Frieser : 14-11-2006 at 09:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens een topwagen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt het dat ik deze wagen heb gezien bij de keverboet. Dan is het eerste klas spuitwerk dat erop zit. Maar je hebt ook nog een heleboel te doen. Ook zeer zeker een strakke bak. Woon je zelf ook in Den Helder?