|
||||
|
||||
he theo gefeliciteerd man..
heb niet verwacht dat jij hem zou kopen maar wel mooi man.. en idd bij jouw is die in goede handen. ik kom wel even een keer gluren bij je. |
|
||||
|
||||
Ohja BTW, zeeeer mooie auto gefeliciteerd met de aanwinst (wat het zeker is!)
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, héééél erg verwonderlijk hoor dat men dat niet meteen als zodanig begrijpt... Maar erg veel plezier van de nieuwe aanwinst gewenst, Theo!
|
||||
|
||||
Theo, wees er zuinig op jou kennende komt het helemaal goed en zal deze wagen onverprutst blijven
|
||||
|
||||
Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes.
|
|
||||
|
||||
Ach....het leukste staat in je garage...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
he ja, wat dom van mij zeg! dat ik gewoon bij West-Friesland aan het westen van Friesland denk. hoe komt ik er toch bij...
|
|||
|
|||
nou theo dat was het vroeg opstaan op zaterdag cker waard.
het was me een klere end rijden maar je stond er als een klein kind in een snoep winkel maar wat is dit een beest van een auto niet normaal en ik weet dat theo, net als ik, erg zuinig op zijn auto's is. |