![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb 10 maanden gewacht omdat die steun in backorder ging.....
|
|
||||
|
||||
![]() foto van de baksteun en ombouw naar kabel koppeling....
Als je je motor met bak hebt en je vergelijkt het met deze foto zie je wel wat er anders op zit ![]() fotootje van hoe het blok voor me vento stond ![]() kan je zien wat je te wachten staat heheheh Mijn eerste reactie was "moet dat daar in, past nooit heheheh" ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 19-11-2006 at 22:22. |
|
||||
|
||||
![]() kan eigenlijk niet missen een ABS unit met allerlei fratsen of een kabeltje en een haakje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank je ventastic
ik zie het wordt toch bakken en braden met dat steuntje aangezien de magazijnmannetje bij vw het verkeerd had mja gaat helemaal goed komen zaterdag komt de donor auto en dan moet het goed gaan komen |
|
|||
|
|||
![]() alleen nog die schema's vinden
loop i-net al af te zoeken met weinig result iemand die lief voor me is |
|
||||
|
||||
![]() welke schema's?
|
|
||||
|
||||
![]() doe mij maar een kabeltje en een haakje
![]() bakken en braden moet je aan de vrouw overlaten ![]() lekkere steak of heerlijk biefstuk... Je kan op de sloop zoeken naar 35itjes of T3 busjes... daar kan zon baksteun nog wel eens opzitten als je geluk hebt... idd schema`s?? er zit hier op het forum een kabelboom tovenaar ![]() Ron21...
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() alweer eens een update?