|
||||
|
||||
Word tijd dat we ook weer ff wat doen met ons golfie (dak zwart en zo) vrijdag ff mooie foto's maken
|
|
||||
|
||||
zo hier even een paar mislukte foto`s van de foto sessie, we hadden beide een cmera die het niet zo leuk vond in het donker, dus helaas zijn ze wat mislukt.
maar voor het iedee zet ik hier toch even een paar neer: links die van bonne en nienke, rechts de mijne vandaag had ik de caddy even gewassen voordat hij de garage in ging en gelijk ook maar even een paar foto`s gemaakt van de caddy en de golf |
|
||||
|
||||
Binnenkort weer ff wat nieuwe foto's maken bij daglicht haha.
Maar ben zaterdag ook nog ff met de golf bezig geweest, heb mijn uitsparing voor de uitlat dicht en ben nu ook gelijk van die rotte plek af die daar naast zat . hier met het nieuwe stukkie, en ik had het gister in de menie gezet en een halfuur terug in de bruine verf en een met de mascotte hehe Grt Bonne Last edited by Nienke Bug : 26-11-2006 at 15:39. |
|
||||
|
||||
Zo, vandaag dan eindenlijk die foto's gemaakt met mijn golf en die van sikke.
Was wel koud maar zitten wel een paar dikke tussen Zo, eerst dezen maar ff mischien heeft sikke er ook nog een paar |
|
||||
|
||||
superdik zo die 2 golfjes.....
|
|
||||
|
||||
natuurlijk heb ik er ook nog een paar!!!!!
hier moesten we ff een paar hulp middelen gebruiken om bij die rand op te komen klik hier voor alle foto`s |
|
||||
|
||||
Ik heb er maar 1 woord voor .....VET!!!
|
||||
|
||||
Bedankt, vinden we zelf stiekem ook wel een beetje haha
grt bonne |
|
||||
|
||||
Heel stoer.
Gaan ze nog exact het zelfde worden of blijven ze zoals ze nu zijn?
|
||||
|
||||
heel erg stoer dit, heb je nou voor 165ers en achter 195ers op de ats zitten, heeft wel wat
|
||||
|
||||
ze gaan niet exact het zelfde worden denk ik, maar je weet maar nooit.
en nee ik heb geen 165 maar 175/55/15 om de 6J en ja ik heb 195/50/15 om de 7J |
|
||||
|
||||
er word gesproken van een uitlaat die aangepast is op een eco diesel
kat eruit 60 mm buis zonder middendemper? welk geluid heb je dan op je diesel
|
||||
|
||||
ik vind het persoonlijk jammer dat er 2 golfjes zo dicht bij elkaar in de buurt rijden met deze, toch wel, exclusieve kleur
misschien een wat onplaatsbare opmerking, maar dat was de eerste reactie die in mij opkwam. wel een SUPERKLEUR, en dat was de tweede opmerking
|
||||
|
||||
Quote:
voor het geluid hoef je het echt niet te doen, het is alleen dat de turbo sneller gaat opspoelen en dat scheelt no al een stuk!!! owja je hoort de turbo ook iets meer fluiten. @ zweiter, ik vind het juist wel wat hebben dat er 2 van in de regio omrijden, vooral als ze bij elkaar rijden |
|
||||
|
||||
Quote:
alweer wat nuttige info ik dacht als ik een pot zou uithalen dat hij hierdoor iets minder vlot ging en wat tegendruk zou verliezen dan weet ik wat me te doen staat na de keuring middendemper weg en dikkere buis zo moeten er meer tips zijn
|
|||
|
|||
ha het bruine hok vanmorgen gespot bij een supermarkt in donkerbroek,zag het gelijk
ziet er mooi uit hoor.mooie kleur ook,maar binnenkantje ook even he!? |
|
||||
|
||||
ja indd bonne moet de binnekant deuren nog ff doen maar dat staat al wel op de planning.
maar ik heb dus vorige week een klein ongelukje gehad met m`n golf, er stak namelijk een put deksel iets te ver boven de weg uit waar door ik mijn subframe, karter en voorruit stuk heb gereden hier ff een paar foto`s het subframe: het karter, deze bleek alleen maar bij de stop langs te lekken, dus daar heb ik even een nieuw koper ringetje tussen gezet en klaar. maar voor de zekerhijd heb ik het stukje onder de stop toch maar even wat opgelast omdat dat aardig afgeschaaft was. voorruit: Ik heb zaterdag gelijk alles vervongen en omdat ik een nieuw subframe moest plaatsen en dus de motorsteunen los moet hebben, heb ik even een mooie steun gemaakt die tussen de spatborden invalt, waar ik de motor weer in kon hangen: |
|
||||
|
||||
Pfff flinke klap geweest zo te zien
|
|
||||
|
||||
Hoe krijg je de voorruit stuk op een putdeksel? Geen vering, torderende carrosserie?