|
||||
|
||||
Hey Benji, jij ook aan de T3 camper! Goed man. En nog een witte ook!
Veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
Veel plezier neef...
|
|
||||
|
||||
Echt stoer ding, maak eens foto's van het interieur....
|
||||
|
||||
Spiegels zijn van een Doka volgens mij, van een aannemersbus. GROOT he!
Interieur is ook nog netjes. Zal er snel eens foto's van maken. Het keukentje wil ik nog eens aanpakken, aanrecht iets langer, en beetje verplaatsen zodat de bestuurdersstoel wat verder naar achteren kan Druk met mijn knieën telkens de richtingaanwijzer uit.. @ Martijn, zondag was hij nog niet van mij, dag erna wel. Maar waarom durfde je niet te vragen! @ Gerk, vroeger was hij ook two-tone. Heb er nog een foto van, onderkant was ooit bruin/beige. Maar ben er niet zo kapot van. Antreciet lokt me toch wel. Wanneer je een foto vind hoor ik het wel. @ Arnout, toevallig he! Beide een witte, zelfde smaak? @ Johan, thnx kerel. Ik kom binnenkort nog eens langswaaien.
|
||||
|
||||
Zonet Jachtlak besteld in de kleur L90E! Is een lak met siliconen. Leuke is dat het lijkt alsof de auto ten alle tijden in de was staat, en je kan je er in scheren zo glad!
|
||||
|
||||
Het zal ook niet een Burgummer met een veel te stoere bak zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
L90E is alpinewit, origineel had een t3 L90D nl. Pastelwit.. Maar verder goed bissie! Maar je wist ook al wat ik er van vind
|
||||
|
||||
Ah, ik vond L90E altijd een super kleur op de VW'tjes. En ik wou al een iets andere tint
@ But, weer eens wat anders dan een Damwâldster.
|
||||
|
||||
Haha ja
Nu ik nog...
|
||||
|
||||
erg mooie bus.
veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Danku!
Zonet de bus nog op naam gezet, moest nog even. Een paar stickers eraf gehaald en de reflectors van de achterkant af. Heb ook een klein beginnetje gemaakt aan de voorbumper, schuren dus. Wat een bult zakkers! Beetje onproffesioneel gespoten. Ga zaterdag ermee verder. Jullie horen nog!
|
||||
|
||||
SUPER!!!!!
Kun je volgend jaar ook mee naar Dub'05 event kun je zelfs in je eigen busje slapen :P |
|
||||
|
||||
Haha, jah! Of je komt hier weer eens heen. Heb nu een logeerbed
|
||||
|
||||
gespot vandaag @drachten... je reed bij Van den brug voorlangs... 15.30uur
*ik zat in een A6 3.2
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt! Ik keek nog ff of de Derby er nog stond, niet zien staan. Heb je een andere daily?
|
||||
|
||||
Quote:
1!!, wel meer mag ik toch hopen :P (Lars gaat ook mee ) Denk dat het volgend jaar pas wordt, als het weer wat beter wordt |
|
||||
|
||||
Best genoch, 4 plekken heb ik
|
||||
|
||||
Ha mantje!
Heb je em toch gevonden he en zo dicht bij huis! Maak er wat moois van! Groetjes Johan |
|
|||
|
|||
mooi t3 benji, echt een stoer ding,
succes met het project.
|
||||
|
||||
Bedankt jongens!