|
||||
|
||||
waar in Rotterdam is deze gejat of in welke plaats erom heen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
K houd de a58 in de gaten!!
|
||||
|
||||
ja zwaar kut idd...
rest van het chassisnummer is: WVWZZZ17ZCWXXXXXX opvallende details zijn vooral het interieur... zwart skai interieurzonder hoofdsteunen in goede staat. (op bestuurdersstoel iets (maar dan echt iets) sluitage op de naden) verder is ie bijgespoten op de rechterflank meteen na de deur. klein kleurverschilletje. voor de rest is het een TD maar D op kenteken met een golf2 blok maar daar heeft Stijn meer details over dan ik. en een open pijp helemaal naar achter dus hij klinkt behoorlijk... recentere foto's:
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Stijn : 07-11-2006 at 07:35. |
|
||||
|
||||
oh en DCI VW en volksforum stickers op beide achter-zij-ramen
gejat in Rotterdam Noord (lis-kwartier) tussen zaterdag avond half 8 en maandag ochtend 12:30
|
||||
|
||||
Da's mooi klote !
Zal er ook naar uitkijken.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Blok is een JR (heb helaas geen motornummer), met afgedopt overdrukventiel en gemodificeerde inspuitpomp (onbegrensd).
Uitlaat is homemade 60mm van voor naar achter, demperloos. GTI remmen voor, GTI stabi stangen voor en achter. Verdere details: linkervoorscherm is immitatie en nieuwer en glanzender dan de rest van de auto.
|
||||
|
||||
Djeez Tjaap!
|
||||
|
||||
Hópelijk is ie meegenomen door gasten die op stap waren in Rotterdam en te gierig waren om een taxi te nemen, zo'n Golf 1 is immers redelijk eenvoudig te stelen.
Als dat zo is is de kans groot dat ze hem over een paar dagen ergens op een parkeerterreintje in de omgeving van Rotterdam terugvinden (iets dergelijks heb ik zelf ook eens meegemaakt nl..ja, ook met een Golf 1). Lijkt me in elk geval stug dat ze hem hebben gepikt voor de velgen of de motor, en als er nou nog leer in zat ofzo, of een dikke installatie...ik denk echt dat ie wel terugkomt, ik hoop het in elk geval voor je. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van mijn pa is op de dag van verkoop gejat, en nog geen kilometer verderop terug gevonden. Dat was een oude knaloranje C-Kadett. D'r is dus hoop...
|
||||
|
||||
Hij is terug! Jaap heeft hem zelf teruggevonden in Rotterdam na een persoonlijke zoektocht. De reactie van de politie laat (weer?) te wensen over, maar dat mag Jaap zelf allemaal een keer vertellen hier.
|
||||
|
||||
!!
|
|
||||
|
||||
Ja klopt .. werd om 1 uur vannacht door Jaap gebeld die naast de Golf stond en de pliesie was net weg .
|
|
||||
|
||||
Gefeleciteerd dat je hem weer terug hebt!! Hopelijk zonder al te veel schade......
|
|
||||
|
||||
damn..ben benieuwd wat er dan mee gebeurt is, blij dat ie terug is want dat stelen de laatste tijd
|
|
||||
|
||||
Sodeknetter!
Das knap speurwerk geweest! proficiat!
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
hopelijk zonder veel kleerscheuren er vanaf gekomen.
|
||||
|
||||
Mooi werk!
Je kunt gelijk naar Den Haag rijden, daar is nou een Golf 2 gejat. Ben benieuwd wat ze d'r mee gedaan hebben, en hoe erg de schade is. Hoop dat 't meevalt.
|
||||
|
||||
Zover ik me kan herinneren van het slaperige gesprek was er iets aan het dashboard gesloopt en de radio was weg
|