![]() |
|
|||
|
|||
![]() is echt een leuke diezel van de boswachter leuke jetta |
|
||||
|
||||
![]() We hebben hem vanmiddag even in het echt bewonderd, maar het is nog een super nette auto!!
Mooi een strak schroefsetje er onder en wat chromen hoepels en je bent de man!! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach sjeizze dak daar nou niet bij was, wel een leuke foto!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag even een serie velgen onder de jetta gehad, even passen en kijken hoe het staat.
Na het bewerken met paint ziet het er niet heel slecht uit...tijd voor een skroevzet dus!
|
|||
|
|||
![]() deze auto zit mooi intrieur in voor je split http://auto.marktplaats.nl/volkswag...f-1-8-gti.html?
past mooi bij je dashbord ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super met die Kleeblatts welke maten hebben ze?
Zo te zien 14/15" maar erg smal?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze zijn 5,5Jx15 en er zal een adaptertje achter moeten aangezien dit keversteek is. Door de adapter komt het wiel weer wat verder naar buiten, dat ze zo ver naar binnen lijken komt ook door m'n paint kwaliteiten (koets schuif ik over de velg) Banden die erop komen zal rondom 175/55/15 worden. Zal pas volgend voorjaar worden, deze winter komen de teardrops eronder met winterbanden. @swien, thanks voor de link..wel gaaf interieurtje maar ik hou het toch liever origineel. Als je een originele stoel weet hoor ik het natuurlijk graag!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja je ziet ook wel dat ze smal zijn, de look van de 13" 7 en 8j versies vind ik echt super alleen passen ze bijna nergens onder...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor mij persoonlijk is de 5,5Jx15 super, ik ben helemaal niet een liefhebber van klein en breed. Wielkastvulling en zo de auto ook niet enorm plat hoeven gooien is een combinatie van styling en rijdbaar houden die mij erg aanspreekt. Eerst was het idee er bbs rm met gouden hart..maar dit is toch wat origineler.
|
||||
|
||||
![]() supervelgje michel, vind em mooier (en VEEEL origineler) dan bbs!
|
||||
|
||||
![]() Hej dat gaat geweldig staan michel! Leuke jetta (stiekem heel jaloers)! Spot je vast eens binnenkort!
|
||||
|
||||
![]() Gaaf Michel! Maandag dus maar even shoppen in Essen
![]() Hebben de adapters nog geholpen???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee koop nog geen schroefsetje, komt van het voorjaar wel..dan doen we als het lukt alles ineenkeer. Adapter hebben zeker geholpen! de steek komt zoals je weet op 1 bout overeen dus daarmee heb ik de velg even vastgezet.. Sportclassics eronder was toch wat TE groot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vet appart Michel! Staat wel stoer.
Ennuh, maandag naar Essen? Kunnen we wel oprijden.
|
||||
|
||||
![]() Zooo.
Weer eens een tijd voor een update.. we zijn inmiddels 2 sets velgen verder. waaronder de teardrops met winterbanden (al met al 1000km mee gereden ofzo) waaraan ik, mede dankzij de warme winter, een zwaar bekocht gevoel over gehouden heb. Nu de ATS'en maar een onder de auto gesmeten. sneakpreview: hopelijk nu wat meer updates op kortere termijn...
Last edited by Split52 : 13-03-2007 at 09:01. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke update zou worden: Schroefset van de rode Golf onder de Boswachter
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Glazen bol gekocht? Die update zit er wel aan te komen namelijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() En is het nog gelukt met de stoelen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je had die kofferbak wel even leeg mogen halen zeg! Wat laag van achter / hoog van voren zo.. Jens