|
||||
|
||||
Nog nooit eerder gezien dit project.
Erg gaaf! |
|
|||
|
|||
Quote:
waar hadden wij t laatst over ik had ook wat in gedachten toch. Echt supervette auto was dit ook van plan maarja 6 jaar |
|
||||
|
||||
Duurt even maar dan heb je ook echt wat !!
6 jaar zal ik ook absoluut niet vol kunnen houden eerlijk gezegt..duurt mij veelste lang |
|
||||
|
||||
Kijk,dit is pas een doorzetter!!!!
Wat nou kan niet,als je maar wilt! Wel een gele gave golf zo,wij zijn allemaal bezig met veel pk,s en koppel,maar nu nog naar de weg zien te brengen.. Respect.
|
|||
|
|||
Is dit geen haldex systeem van een 4-motion golf 4? dik project, das zeker!!!
|
|
||||
|
||||
In dat ding heb ik nog heel wat uren gestoken...strakmaken...(voornamelijk de ellende van een ander opknappen...)schuren...schermen omkloppen enz enz...
Helaas geen duidelijke afspraken met meneer X gemaakt...en ben ermee gestopt..weegschaaltje klopte niet echt.... Zover mij is bijgebleven....APX 225pk TT blok als basis (nieuw) ,Rallye achterophanging,TT Quattro aandrijflijn..17" BBS RC
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
idd chris baasje is een aparte een
|
||||
|
||||
@Richard...
Ga hem niet zwart maken hoor...heb gezellig tijd gehad met hem...maar ik zou iets anders met 'vrienden' omgaan...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Alles is van een Audi S3..
En 6 jaar mee bezig is een beetje overdreven, hij is mischien 3 jaar echt met die wagen bezig. Want toen hij met mijn motor begon, toen stond de Mk1 daar nog niet. |
|
||||
|
||||
in 2000 dus 6 jaar geleden zou hij een golf 1 met s3 onderstel en motor klaar hebben
|
|||
|
|||
Quote:
Ok, als hij dat zei, dan was hij idd iets te voorbarig. Jullie kennen hem al wat langer dus, jammer dat het al zo lang duurt weet wel dat het er erg netjes uitziet en erg dik gaat worden. Denk dat je met zo,n project ook niet teveel kan en moet haasten. |
|
||||
|
||||
ai ook jammer van de velgen! vind de foto`s wel erg mager, zoveel werk erin en dan zo weinig foto`s. |
|
||||
|
||||
@Patrickmk1...
Auto is die al zeker 6 jaar mee bezig ja.....3 jaar geleden stond die of thuis,of bij de spuiter denk ik....4 jaar geleden heb ik er heel wat uren aan zitten schuren enz enz..
|
|||
|
|||
Ben er wel eens geweest vond het een aardige gast met kennis van zaken. Dat hij er 6 jaar over doet is helemaal niet erg, anderen hebben na 6 jaar nog steeds een sloper en zitten hele dagen op internet af te geven op andermans auto's.
|
||||
|
||||
En hij heeft in 6 jaar een bedrijfje opgebouwd
Dus heeft hij zijn tijd misschien beter besteed. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal,Steef heeft in de tussen tijd een eigen zaak opgebouwd ,en geloof mij ,dat kost tijd veel tijd. Mijn vr6 staat ook in de hoek en ik ga niet zeggen wanneer hij af is |
|
||||
|
||||
mij gaat het niet dat iemand 6 jaar over een project doet, al doe je 100 jaar.. gaat me om de verhalen die hij zelf in de wereld brengt..
volgens hem was hij 6 jaar geleden al klaar.. dus vandaar mijn opmerking.
|
||||
|
||||
Quote:
Regel 1: vertel nooit wanneer een project klaar is,anders krijg je dus dit soort topic vullers |
|
||||
|
||||
Quote:
ghehe, toen ik mijn audi kocht zei ik tegen mijn ouders dat t me maar een paar maanden zou duren om hem helemaal te restaureren... Alleen de spuiter doet er al 10keer zolang over .. Best wel schijt eigenlijk
|
||||
|
||||
Inderdaad best wel jammer Berserker ben wel benieuwd hoe het nu eens word!
|