|
||||
|
||||
Staat goed zo!
Lekker interieurtje trouwens! |
|
|||
|
|||
een kleine vergelijking(grote diameter en kleine diameter / retro of race achtig)
enkel mss nog iets lager leggen zodat de bandje meer in de wielkasten komen te zitten. greetz mast |
|
||||
|
||||
Staat beide erg goed,
Mischien een keertje 14 inch verbreed proberen..... Blijft je eigen keus
|
||||
|
||||
op de onderste foto vind ik hem het mooist. die whitewalls komen iets te aanwezig over
|
|
||||
|
||||
wow, mijn voorkeur gaat naar het verbreede staal.
|
||||
|
||||
de laatste
ziet er heeeel netjes uit
|
||||
|
||||
zeker de onderste is veel beter
|
|
|||
|
|||
hier een schone pic getrokken in nachtmodus
en vandaag de golf vooraan helemaal naar beneden geschroefd en ik moet zeggen is is bangelijk MAAR spijtig genoeg niet echt te doen in de buurt waar ik woon en dus met spijt in het hart en tegen wil en dank moet de wagen een goeie cm naar boven de vluchtheuvels hier kruip ik letterlijk op mijne buik naar beneden <_< :P morgen wel een pic van hoe hij er zo laag bij hangt over de white walls (TOF zicht wel) greetz mast |
|
||||
|
||||
leuk ding..
op de velgen na een tweeling van de daily van mn vriendin.. |
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt man greetz mast |
|
||||
|
||||
Hier een fotootje van de mijne,
ik vind de kleur echt super.. Last edited by classicline : 12-11-2006 at 23:27. |
|
||||
|
||||
Wat een stoere dingen hebben jullie! en ik ben heeeel jalours op je bestuurderstoel
Met Whitewalls vind ik hem mooier, lekker overdone! @ Twan, ik zoek dus zo'n bestuurderstoel.... motiefje is nét iets anders dan die van de golf1
|
||||
|
||||
Quote:
hehe ja ik weet het.. is precies de zelfde in de mijne maar die gaat helaas niet weg maar heb mn ogen nog steeds open |
|
|||
|
|||
Quote:
knappe golf en de porsche wielen staan er ook schoon onder. @ split52: ik vind de white walls ook iets beter dan zo het verbreed staal en dus denk ik dat het 15" word (retro wieltje)en dan een white wall erop. en bedankt voor de positieve comments iedereen greetz mast |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, die wielen waren maar voor tijdelijk, zijn eigenlijk voor op mn cabrio, maar van de week krijg ik mijn wielen terug van de polijster en dan komen die er (volgend jaar) op Zijn msw velgen 15" met 165-50-15. |
|
|||
|
|||
een paar dinkskes gekocht is essen
stickerkes :lol: Betty Boop :P heldere achterlichten en dan nog een veerpootbrug vooraan onder de motorkap B-plaatje en crome oliedop vergulde vijsjes voor in het sportstuur greetz mast |
|
|||
|
|||
nu ben ik aant zoeken achter velgen voor volgend seizoen
nu kan ik niet kiezen wat zeggen jullie, het is de bedoeling dak net iets hoger kom voorlopig maar toch vet keuze 1 centra velgen van soersie 7 breed op 15" en omdat iedereen zei vorige keer dat het verbreed staal wel vet was ben ik aant twijfelen tussen 14 inch verbreed staal op 7 vooraan en 8 achteraan |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze velgen moet je eronder doen |
|
|||
|
|||
dat is al 1 iemand die voor verbreed staal kiest
nu ja degene die er toen onderstonden zijn net iets te klein en dus een pak te laag om alle dagen met te rijden en zeker woon/werk verkeer. ik zou dan 14" steken om dan toch net iets hoger te komen maar toch goed op de wielkasten liggen, dat is dus perfect mogelijk met de 2 sets velgen die ik hier nu voorstel. greetz mast |
|
||||
|
||||
Ik ging voor de centra's.
|