|
||||
|
||||
Quote:
Rechten heb ik ook niet gedaan, maar wel een jaar juridisch hulpverlening (niet afgemaakt, maar heb daardoor wel 750 euro huur bspaart (ook door eigen speurwerk de overeenkomst nietig laten verklaren)) en daarna twee jaar rechten mbt verkoop en verhuur en bedrijfsleven (arbeidsrecht, milieurecht, etc.). Ik vond dat altijd wel leuk, hoe je geleerd krijgt op legale manier (zelfs met de hulp van de wet) dingen naar je hand te zetten!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook wat informatie ingewonnen en je hebt helemaal gelijk! Vervelende bijkomstigheid (voor otto) is dat ze 3 tv's met verschillende artikelnummers op de site hadden staan, elk voor 99,-. Vergelijkbare toestellen dus eigenlijk, voor vergelijkbare prijzen aangeboden. Dit maakt het voor consumenten dus geloofwaardiger! Voor alle duidelijkheid, ik ben ook wel langer uit m'n ei dan gisteren, dus m'n ouwe beeldbuis blijft voorlopig staan! Maar lache toch om een gokje te wagen?! Ik had stille hoop dat 2 a 3 mensen zo'n ding hadden besteld en dan had ik m wel gekregen denk ik... Quote:
Maar dan pak je er ook wel wat uit luuk! Bovenaan stond - ik citeer: Afspraak is afspraak bij Otto ...en dat overruled alles volgens mij!!
|
||||
|
||||
Wat steven zegt klopt, de overeenkomst van otto is niet bindend omdat de prijs niet klopt k. daar alleen al bijt je je op stuk. otto is volgens de wet niet verplicht om het product te verkopen voor de prijs het verkeerd is aangeboden.
welke school ik dit heb...Comerciele Economie op hogeschool denbosch. |
|
||||
|
||||
Quote:
Iets is aangeboden, aangenomen en door de aanbiedende partij nog een keer bevestigd, hoe concreet wil je je overeenkomst hebben???
|
||||
|
||||
Quote:
Je snapt het niet, dit alles kan otto nietig verklaren en zich beroepen op het feit dat de prijs ongeloofwaardig is. is een artikel in het boek handelsrecht. |