|
||||
|
||||
Quote:
Hier ben ik al Mooi is ie he?! |
|
||||
|
||||
Quote:
Groeien die Jetta's daar in Damwoude e.o.?? WEER een erbij! Turbo velgjes staan em goed, 17"?? Enneuh, de zwarte staat er nog niet tussen B
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je de eerste pagina niet bekeken Bietulfriek? Daar stond ie wel ergens bij volgens mij... Maar als je em zo graag wilt zien: en dat andere hok staat idd nog op 17" Turbo's, maar die gaan deze winter wel plaatsmaken voor wat staal. Jettapowerr |
|
||||
|
||||
Quote:
hier even de jetta van mijn maatje |
|
|||
|
|||
Quote:
ook al ut de walden ..nauw ja heide piekje Last edited by voklswien : 02-11-2006 at 07:55. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Werd ik geroepen??? Heb geen Jetta meer.... zie de 2.0-16V van Volkswien, superrr auto! |
|
|||
|
|||
dit vindt ik echt een mooie auto! hoop die van mij ook nog eens zo laag te krijgen
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Aaah! Het strijkijzer van Burgum Man man wat ligt dat ding laag. Laatst zag ik je door het centrum schuiven. Echt gaaf! @ Lunatik: ff gemist denk ik dan! Altijd mooi om te zien :P 17"-ers staan de rode goed btw!
|
|||
|
|||
En het leuke is ook nog dat het een 16v is... Ik ben er mee begonnen met ombouwen naar 16v.. Maar het is ondertussen niet bijzonder meer helaas..... Misschien wel tijd voor wat anders :P
|
|
||||
|
||||
As ik het zo zie zijn de jetta's aardig populair in het hoge noorden
|
|
||||
|
||||
Friesland - Jettaland
|
|
||||
|
||||
Rick RS en Silverjetta, uit het westen
|
|
|||
|
|||
Quote:
hoe zo ...elke jetta is bijzonder ...het is geen golf |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat blijven toch de islamitische landen.
|
||||
|
||||
Ik mis er nog 1 Luna, de witte van Gub!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn wij ook... komen jullie ook nog eens op bedevaart hierheen? Dan kan je met ons meebidden richting Driesum... En dan doen we zaterdag even een heilige oorlog tegen de Golfjes hier!! Groeten LuNaTuRk |
|
|||
|
|||
Quote:
mooi gepreekt imam berend.......... Last edited by voklswien : 02-11-2006 at 10:44. |
|
||||
|
||||
ik mis die van eddy!!
|