![]() |
|
||||
|
||||
![]() [disclaimer]Ik vind natuurlijk ook dat mensen van andermans spullen moeten afblijven...[/disclaimer]
Maar het is natuurlijk niet slim om voor 1200 euro aan audio apparatuur in een auto te bouwen, met de huidige situatie in Nederland is het gewoon bijna vragen om bestolen te worden, vooral omdat de mensen die zo'n installatie hebben het altijd op vol volume moeten laten horen dat trekt boeven aan als vliegen op een drol....
|
|||
|
|||
![]() Ja ja, dat is wat ik veel tegen kom, bijna dagelijkse kost zo te zeggen. Een goede alarminstallatie beperkt de schade meestal tot vernieling van een portier of raam.
Maar toch, jammer. We leven met jou mee. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan geef je dus al gewoon toe aan dat volk! Omdat zij met hun knoken niet van onze spullen af kunnen blijven moeten wij maar de dingen achterwege laten die we graag aan onze auto's zien? Ik geef toe, ik neem ook wel eens iets mee van een autosloperij ofzo, maar dat schaad niemand. Maar om bij 1 iemand voor zo'n bedrag aan spullen te jatten uit iets dat zo veel voor hem betekent vind ik wat anders! Voor die auto wordt belasting betaald, en van die belasting wordt het loon van de politie betaald. Zou het dan niet logisch zijn dat zij d'r dan verdomme eens eindelijk wat aan gaan doen???
|
||||
|
||||
![]() Ik geef niks aan niemand toe (zie disclaimer), maar vind je het zelf nou slim om 1200 euro uit te geven aan artikelen die een hoge risico factor hebben?
Bij mij is de auto het waar het om gaat en met zo'n installatie maak je de kans groter dat ze je auto vernielen....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe veel geld heb je onderhand in die Golf van je gestoken? Die van Nigel is ook van de week nog gejat... Edit: polo dus, niet golf ![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 16-10-2006 at 18:23. |
|
||||
|
||||
![]() Hij had ook 1200 Euro aan coke kunnen uitgeven
![]() ![]() Je kunt het beste je geld op de bank houden en thuis blijven zitten. Dan loop je het minste risico op diefstal. @Berzeurker: Je steekt zelf veel tijd en geld in het opknappen van een 2e hands Polo met een dagwaarde van 1,50. Dat is ook geen wijze investering. Ieder zijn ding.