|
||||
|
||||
Quote:
Nee helaas gaat dat niet altijd. Lak zat bij mijn resto er strak op. Eronder zaten gewoon roestplekken.
|
|||
|
|||
Quote:
Vaak komt dit voor bij slecht plaatwerk, roest onder de lak. Of er zijn in het verleden meerdere mee aan het kloten geweest, slechte hechting/plamuur etc. Last edited by gti-g60 girl : 08-10-2006 at 09:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar hoe herken je dat dan 'met het blote oog' uiteindelijk aan de lak? In de oldtimermarkt stond onlangs een artikel over detectieapparatuur waarmee je de lakdikte kunt bepalen: Zeker niet goedkoop!! (met een magneetje en meerdere velletjes papier kom je d'r uiteindelijk ook)..
|
|
|||
|
|||
Als je een plaatwerker erbij haalt, die haalt de plekken er gewoonweg uit.
Die ruikt het Last edited by gti-g60 girl : 08-10-2006 at 12:45. |
|
||||
|
||||
stralen met koudijs is heel duur + je moet zelf een installatie daarvoor hebben (lees compressor vrieskist ed verdere aanverwante apparatuur) op bedrijven doen we het wel gaat heel goed. Stralen met water kan ook heb wel eens wat gedaan met 2800 bar niet te dicht erop natuurlijk. Zit zelf in de industrial cleaning vandaar!
|
|||
|
|||
nou de bus ius gestraalt en ik moet zeggen het viel me 100 % mee
ik had het rotter verwacht en wat meer problemen met de tectyl maar die was al flik hard en vloog er af dus nu kan ik de bus in de 2 k lak zetten en de onderkant met rx5 en rx 10 nog genog werk voor de boeg |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus als ik het goed begrijp weinig problemen gehad stralen? Nog foto's van het resultaat?
|
|||
|
|||
http://www.mijnalbum.nl/Album=QHSP3V6U
foto heb ik ook niet zelf gemaakt mijn camera is kapot een tip voor iemand die wilt gaan stralen neem voldoende glasjes voor de straalhelm mee gr mike |
|
||||
|
||||
haha ziet er mooi uit joh, ok zo in zon party tent of wat is het een leuk alternatief...
|
|
||||
|
||||
ziet er super uit!
|
|
|||
|
|||
ja je moet wat he en die party tent was toch aan vervanging toe
dus dit was zijn laatste lot ik was wel blij dat hij van stof was wat een plastic tent was denk ik zo weg gestraalt de ramen bij deze tent vielen er al bijna uit hahaha gr mike |
|
||||
|
||||
dat stof is echt een zootje rommel..
alles word klam en stroef en ruw. dat masker wat je op hebt is ook wel en uitvinding voor zoiets je krijgt anders spontaan stoflongen. |
|
||||
|
||||
Quote:
zal het van de week eens proberen als we weer droog ijs hebben op een oud spartbord het enige nadeel is dat je het opvlak bevriest dus dat het koud word moet je wel als je klaar ben een vochtverwijder raar er op spuiten |
|
|||
|
|||
ik ben een straaler waar ik werk hebben we twee kabines 1glas kabine 1korunt kabine van alebij 7meter in de lengte en 5 of 6 in de breete als je een dak of een deur gaat straalen dan moet je naar vooren straalen niet naar achteren het beste waar je mee kan straalen is korunt je hebt ook walnoten maar dat duurt te lang ik weet niet wat voor kompressor je hebt maar wij heben een kompressor die zo groot is als een auto normale straal druk staat bij ons op 11bar zonder bevieliging op de slang
|
|
|||
|
|||
Hoi Mike,
hoe lang ben je er mee bezig geweest? Welke apparatuur had je allemaal gehuurd? Frank |