|
||||
|
||||
Gewoon even een andere bobine halen op de sloop. kan uit een golf 2 al dan niet gti of 16v of gt. Maakt allemaal niks uit. Zijn allemaal dezelfde bobines. Ben je voor € 5,- klaar.
Last edited by Golf_1_gts : 10-10-2006 at 23:02. |
|
||||
|
||||
ff heel wat anders...
@ blackdevil... je had je sproeiers vervangen... maar vervang je dan ook de sproeier naalden ??
|
||||
|
||||
Quote:
Ola, Nope, is heb gespeeld met sproeiers en ik heb de naalden hoger gezet dmv ringetjes omdat mijn naalden niet verstelbaar zijn. Er zitten nu 144 sproeiers in en de naalden zijn ong 2.1mm verhoogd en zit al aardig gang in, maar de hoofdsproeiers kunnen nog groter, bijvoorbeeld 150. Een dynojet kitje zal ik nog wel eens plaatsen
|
||||
|
||||
ah dus geen telefoon met info vraag en helpdesk tgegelijk meer nodig
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahaha! Ik ben nu aardig op de hoogte en red me "voorlopig" wel, maar wees niet ongerust ik zal je heus wel weer bellen.
|
||||
|
||||
en hier geldt "ook " weer geen nieuws is goed nieuws
|
|||
|
|||
kun je me wat foto's sturen van je carbs en inlaat enZ.. Heb je zelf een nieuwe inlaat gemaakt oid?.. Laat me even weten.. Gr dion
|
||||
|
||||
zo dies oud
|
|||
|
|||
wat bedoel je? Ik heb gewoon interesse in hoe hij dit aangepakt heeft. Ik wil ook andere carbs en wil wat info hier over
|
||||
|
||||
Het topic is 3 jaar oud.
|
|
|||
|
|||
oké! Ik voelde me al aangevallen! Mijn excuus hiervoor! Ik heb inmiddels al heel veel gelezen hier over, en ga alles even bij elkander sprokkelen en langzaam van rvs 316l een inlaat fixen. Ik trek aan de bel bij problemen! Bye
|
||||
|
||||
Is wel oud maar auto doet het nog steeds
|
|
||||
|
||||
Ik zie trouwens dat je in Alkmaar woont. Je moet me maar even bellen dan kun je komen kijken. 06-41843898
|
|
||||
|
||||
het was niet aanvallend bedoelt hoor, sorry!
het verbaasde mij gewoon dat het een topc was van 3 jaar oud. maar zoals je ziet kan dat toch af en toe zn vruchten afwerpen. succes iig