|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Indien je het kan betalen. Kies er dan eentje van Heigo. Maakt nog steeds de mooiste kooien die ik ooit gezien heb. Daar kan Sparco, Wiehcers e.d. niet aan tippen.
Wiebrand
|
||||
|
||||
biesheuvel maakt ze ook op maat
|
|
||||
|
||||
Quote:
en ook 1 voor de golf van Becky
|
||||
|
||||
heb ook interesse in een kooi die op deze lijkt, zit die huijser ook hier op het forum??
|
|
||||
|
||||
Nee, je kan hem bereiken via het gastenboek, op www.mivw.nl
|
|
||||
|
||||
Die van Ron kosten 450 geborstelt RVS en 550 gepolijst.
Ik heb Ron ook gemailt voor een beugel al een tijdje terug er is 1 maar en dat is je auto moet naar hem toe en daar een tijdje staan das het enige -puntje. Ron gaat gewoon door waar Les Hicks in de jaren '90 mee bezig was en die waren gewild nog steeds die van Les Hicks.
|
||||
|
||||
Heigo zijn naar mening de beste...................khad in mijn eerste auto een
gti 16v kr ook een kooi van Heigo, de auto werd er ook een stuk sterker van. |
|
||||
|
||||
Niet iedere rolkooi is het zelfde toch? Sommige hebben maar enkele buizen, en de andere lopen tot het dashboard aan toe. Als je echt exacte prijzen wilt weten zou ik gewoon contact opnemen met degene waar jij het wil laten doen.
|
|
||||
|
||||
Zoeen had ik in de Golf..................damn wat mis ik die auto 1.9 16v met afgedraaid vliegwiel..............koni cup-onderstel eronder..........helemaal leeg interieur met alleen twee kuipjes..................geen spoilers enz enz
En dan zo'n rolkooi erin..................ik had bdw ook stang over het dashboard en kruis achter de stoelen |
|
||||
|
||||
Je hebt de rolkooi kompleet hele auto bijna en de rolbeugel achter de stoelen en zijramen.
Maar die andere zijn wel goed Heigo en wiechers enz maar zijn allemaal zo dun 40mm en 45mm. Die dikke zijn veel mooier.
|
||||
|
||||
volgens mij moet een rolkooi toch ook aan bepaalde specificaties voldoen en gekeurt zijn dus ook verzegeld.
ik weet ook dat deze normaal toch uit getrokken staal zijn zonder naad heb in augustus eens een rolkooi uit een rallywagen moeten halen en dit was ook niet om te spotten hoor misschien ook omdat het een pug 206 was
|
|||
|
|||
kooien hoeven niet gekeurd te zijn alleen als je je auto voor op de baan hebt.
dan moeten ze FIA gekeurd zijn.(uitzonderingen daargelaten.)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
gaat het niet om een wagen die nog op baan moet? ik kan me natuurlijk ook vergissen of dat ik iets over het hoofd heb gezien
|
||||
|
||||
top, laat ik even wat achter op het mivw gastenboek, bedankt!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ik heb de mijne besteld via www.sanspeed.nl
deze kan verschillende soorten krijgen voor de golf 2, alleen achter, met 1 buis of met kruis ga zo maar door! |
|
||||
|
||||
Hmmm, dat is lekker dichtbij. Maar ben al van het idee Rolkooi afgestapt. Inmiddels andere auto dus. Ik ga toch lever voor Recaro's of een mooi lederen interieurtje zonder kooi bij mijn 16v.
|