|
||||
|
||||
Gelukkig hebben we de foto's nog We kunnen niet alles eeuwig bewaren.
|
||||
|
||||
Quote:
golf 1 gts meent indd wel vaker dat ie grappig is en soms is ie dat ook... andere menen dat ze connaisseur zijn op t gebied van golf 1/type 17/type 1 en die zijn dat soms misschien niet....
|
||||
|
||||
Precies...dus als jij nou even lekker braaf aan een ijsje gaat likken in Epen ofzo op deze mooie zondagochtend ben ik ook weer tevreden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk is het maar blik, maar hoe je het ook went of keert toch blijft het ontzettend zonde. Wat je ook mee hebt gemaakt hoor.
|
||||
|
||||
Quote:
En ga jij maar vandaag fijn in de zandbak spelen, over pubergedrag gesproken.....
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht dat alleen cleaned.be/ de belgen (ben er ook één) zo'n kabaal konden maken, maar als ik dit hier tegenwoordig zie... (rené's topic enzo...) En type17, ik denk dat Luuk het niet zo bedoelde hoor, was gewoon om te grappen |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet ik
|
||||
|
||||
Duidelijk.....na de rolbeugel.....komt er nu definitief een komplete kooi in de auto.....
|
|||
|
|||
Quote:
Geen verkeerd idee Andre!!, ziet er zeer onsmakelijk uit die kreukelzone |
|
||||
|
||||
Leuk topic dit
|
|
||||
|
||||
Lezen we 't stukje ook?
Beetje raar: 'Kijk, in de jaren '70 hadden kenden we geen air-bags en kreukelzones' Niet alleen de 'hadden kenden' staat raar (tik foutje), maar d'r is duidelijk meer kennis niet aanwezig. De Golf I heeft toch echt kreukelzones, en een veiligheidspassagierscel.. (toch? De Audi 50 / Polo 1 heeft ze in iedergeval wel). Okay: dat zijn natuurlijk geen kreukelzones zoals we die nu kennen, maar er vind wel degelijk een soort van geprogrammeerde kreukeling plaats. Waarom zijn die voorste langsdragers bij een Golf 1 ander zo raar geribbeld? Ik zal van de week eens een crashtest uit de jaren 70 posten; een Eend, Kever, Renault 5, fiat 126 en Polo 1 worden tegen een muur gezet. Conclusie (verbijsterend): Eend en Polo zijn 't veiligst. (kwam overigens vooral door de gordels: Die in de fiat en kever gingen los geloof ik).
|
|
||||
|
||||
en die is nog wel gewoon te koop... (de golf 1 trouwens toch ook nog steeds in zuid afrika als citi golf?)
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt inderdaad, waarom hebben ze dan bij VW zo´n zeldzame`74er tegen de muur geknalt? Zuid Afrikaanse Citi Golf tegen Zuid Afrikaanse Golf 5 zou net zo goed kunnen, hoewel zo´n Citi-Golf wel een iets beter resultaat zou behalen in de crash test dan een `74er denk ik, maar een Golf 5 zou het ook nog altijd dik winnen van zo´n Citi Golf. Nee, bij VW doen ze liever het eigen verleden vernietigen..... bij de andere Duitse merken houden ze de eigen historische auto´s tenminste wel allemaal in ere, dat VW zich daar maar eens een voorbeeld aan neemt.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 08-10-2006 at 14:55. |