|
||||
|
||||
Quote:
Waar in dan???? uurloon zeker
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mooie auto maar wat weinig PK's. Als je hem in onderdelen verkoop dan levert hij waarschijnlijk het meest alleen moet je dan effe geduld hebben.
|
|
||||
|
||||
14 ruggen voor een golf 2, someone please pull my pants back up...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahaha.
|
|||
|
|||
Ja Jens, voor minder koop je een Audi TT.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Denk dat dit hier word bedoeld....
|
||||
|
||||
Vind het een geinige wagen, en voor dat geld ach er kan altijd wat vanaf maar ik zou het er ook voor vragen als het mijn auto zou zijn!
Misschien onbeschoft (ik bedoel het niet verkeerd) maar ik kan mij herinneren dat deze auto schade heeft opgelopen afgelopen wörthersee? Wat was dat precies dan? staat er niet bij op marktplaats..? Of viel die schade wel mee? |
|
||||
|
||||
jammer dat er geen airco opzit..voor de rest een uberauto!
|
|
||||
|
||||
Klein deukje net achter het achterwiel, is profesioneel hersteld.
|
||||
|
||||
Ohw ok, dan heb ik niks gezegd. Dat kan altijd gebeuren natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent niet de enige die dit jammer vindt
|
||||
|
||||
Ff heel wat anders en puur uit nieuwsgierigheid. Gaat Bob iets anders (laten) bouwen?
|
||||
|
||||
Quote:
Een beetje bob bouwt zelf.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat denk ik niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Why not ??? Ik vind dit project wel erg geslaagd zou ik zeggen.
|
||||
|
||||
Quote:
Opties: A: hij gooit geen oude schoenen weg voordat hij nieuwe heeft. B: hij heeft vrouw en wil aan kinderen beginnen en moet alles eruit wat teveel geld en tijd kost. |
|
||||
|
||||
Quote:
C : Hij heeft een eigen bedrijf waar heel veel tijd en geld in gaat zitten !
|
||||
|
||||
Quote:
Ik geef hem hier eigenlijk wel gelijk in, de meeste hier gaan namelijk niet zover om hier 14000 euro aan uit te geven, als je op cleaned gaat kijken, die belgen geven dat er al veel sneller voor... Volksforum publiek wil indd altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en daar is niks mis mee... Ik ben volksforum publiek.... Als het iets luchtgekoelds was dan werd t hier er misschien wel voor gegeven aangezien dat veel waardevaster is, maar dit blijft toch maar een getjoende golf 2, en om heel eerlijk te zijn op een meeting kijk ik niet eens naar een golf 2 hoeveel geld er ook in is gestoken...
Last edited by Berserker : 29-09-2006 at 09:56. |
|
||||
|
||||
@ Sanderz: Is geen gezeik, meningen mogen gegeven worden...
Mij gaat het hier meer om hoe het gezegd wordt.... Maakt mij ook geen drol uit waar hij de auto te koop wil zetten hoor, ik zou zeggen succes met de verkoop.
|