![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk project! een g60 blijft geweldig, vooral het geluid. Ik had op mijn golf type 2 gti 16v ook alle logo's weggehaald en er c logo's opgeplakt + smalle bumpers en lijsten. Elke keer weer bij het stoplichtdie gezichten...echt lachen joh!
![]() suc6 Sjaak |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja leuk is dat zeg, maar aan mijn vr6 zie je ook niet dat het een vr6 is........ grappig ![]()
|
||||
|
||||
![]() is wel zo leuk, vooral als een sjonnie in een kadett naast je staat!
|
|
||||
|
||||
![]() ja dat is idd leuk, en dan pas gas geven als ie voorbij probeert te komen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha idd, dat zij DE momenten of wanneer je een leasebak opduwt... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en hoe gaat het er nu mee? ziet er goed uit btw :twisted: 8)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
leasebakken zijn snel... is bij mijn broers GTI altijd andersom.. die TDI's drukken je zo weg...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ga je de motor wel tunen of laat je die ook origineel?
|
||||
|
||||
![]() Btw maurice waar woon je precies in wijchen?? Woon in afferden (limburg) kwam paar maandjes terug bijna iedere dag in wijchen, collega van me woont er ook (aalsburg)