|
|||
|
|||
Het is alweer enige tijd geleden dat ik mijn project geupdate heb, maar door alle drukte komt het er soms niet van.. Maar toch wil ik graag mijn project met jullie delen en dus vandaar vandaag weer een update...
Nadat ik weer een bezoekje had gepleegd aan Sjef kon ik weer wat vooruit met het vervangen van sommige delen.. Hier wat foto's van de bestuurderszijde... Nadat deze zijde zover als mogelijk is hard gemaakt heb ik de bus omgedraaid... Dat ging nog niet helemaal vanzelf... in je eentje een bus draaien in een eigenlijk net iets te krappe ruimte. Maar goed hij staat andersom en zo ziet de andere zijde eruit... Ook deze zijde is redelijk krokant en de dag erna ben ik ook meteen met de slijptol gaan spelen... Hier zijn ook al foto's van maar die heb ik nu nog even niet voorhanden... Ook heb ik in de tussentijd een motor gevonden waar ik alles pas mee ga maken en zodra hij helemaal klaar is laat reviseren. De pasplaat die ik nodig heb is onderweg en is er over een weekje... Ben benieuwd!!! |
|
||||
|
||||
ZO, goed bezig!
Vet zo'n bus met dubbele schuifdeur.
|
||||
|
||||
Geed bezig! Ik zie dat je al aardig op weg bent! Misschien dat je nog iets hebt aan deze link:
http://members.fortunecity.de/rlfs0...4_75/frame.html (sommige plaatjes lijken niet meer te bestaan, maar als je op het rode kruisje klik komen ze alsnog tevoorschijn) voorbeeld afbeelding (kniestuk vervangen)
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje!! En de dubbele schuifdeur id voor mij ook de rede geweest dat ik hem gekocht heb, anders waren er waarschijnlijk wel bussen te vinden in een betere staat.. Maar het voordeel is nu dat ik zeker weet dat alles is aangepakt! Quote:
Ook dank je Ik ben al aardig op weg ja, maar ook nog genoeg te doen! Ik zal de handleiding eens bekijken!! |