![]() |
|
|||
|
|||
![]() van dat contactslot: is heel makkelijk en simpel te doen. ik zal het zo niet vertellen, om mensen niet op verkeerde ideeen te brengen
![]() heb ik bij me eigen auto (was ook een golf 1 1.1 maar dan zonder 1.8 16V ![]() ga ik ook bij de rocco doen: ik heb geen originele VW sleutel, maar alleen een copy, en ik wil per se een VW sleutel hebben aan me sleutelbos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahahahahaha, ik zie nu dat ik het nog deels fout heb
![]() Die foto op vorige pagina is wel "Estoril" maar DAT is het F&I wiel en "Le Castellet" is het classicline wiel. ff omgedraaid dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha, gelukkig zag je hetzelf nog op tijd..., maar wat zou jij onder een type 1 zetten? |
|
||||
|
||||
![]() Gepolijste Pirelli's zijn erg mooi onder een 1, 2 delig BBS uiteraard
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat smaak betreft kan hierin goed meegaan! Ik kon 15 inch pirelli's kopen, niet gedaan en nog steeds spijt!! ,maar wil toch voor 15 inch gaan dus c2 valt helaas af. Als ik aan golf cabrio classicline wielen kan komen in 15inch 6j zou dat top zijn. |
|
||||
|
||||
![]() hier een paar foto's van mijn golf1 gti met diverse velgen
bbs 2 delig 6,5jx15 porsche velgen 7jx16 porsche velgen 8jx16 en 9jx16 velgen lenso 7,5jx17 have fun!!!
|
||||
|
||||
![]() Ja he
![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd, strak met BBS!
|
||||
|
||||
![]() vooral bbs met een zwart hart en gepolijste rand!
|
|
||||
|
||||
![]() Laatste update: ben bezig met een geflowde cilinderkop en snelle nokkenassen, moet zo'n 20-25 pk gaan schelen hoop ik...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn velgen keus is 13 inch.(als het tenminste past vanwege je remmen) Ik ben wel weg van de honingraat: BBS bijvoorbeeld of Graku 3 delige of Alley Cat Rally's. Maar 14 inch wolfrace is ook super...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En das natuurlijk altijd fijn... :P
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
13 inch zal helaas niet gaan ivm de grote van de remmen,14 inch moet net passen, ben nu opzoek naar 15 inch classicline of pirelli velgen. Heb nog porsche gullideck wielen overwogen,maar vindt 16 inch wat te groot onder mijn golf 1. Heb je wat plaatjes van die velgen die je opnoemt Tommy? Ben wel benieuwd hoe dat zou staan. |
|
||||
|
||||
![]() Die 3 die Tommy opnoemt zijn 13 inch
BBS ( de 1 delige ) en de Grakus zijn er wel in 14 inch maar je ziet ze erg weinig . |
|
||||
|
||||
![]() Merci pour votre service monsieur Gert!
|
|
||||
|
||||
![]() niet veel meer aan doen idd Cool!
mijn 1.1 gaat waarschijnlijk a.s zomer naar de spuiter, word ie gedeeltelijk, waar nodig is weer strakgemaakt (wielranden, motorkap,zijkanten) maar dan open ik wel topic tzt |
|
||||
|
||||
![]() En waarom geen 16 inch velgen?
|