|
||||
|
||||
Zo weer even een GTI update-je.
Ik had de GTI als winterauto(tje) aangeschaft, maar sinds 2 weken moet 'ie dagelijks kilometers vreten. Ik ben naar een nieuw filiaal gegaan voor mn werk. Was het eerst 10 km. op en neer. nu maakt ie dagelijks 130 km. per dag. En hij gaat als een trein.!! Dus Alberto, nu eens kijken hoe lang zn adem is.. ;-)
|
||||
|
||||
Dus ik zal je niet meer zomaar spotten op de parkeerplaats bij ik meen AFK of hoe heet dat bedrijf ook alweer. Moest wel eens naar de Gamma/Marskramer. Dan zag ik hem wel staan. Ik zit trouwens op kamers in de Van Oldenbarneveldtstraat.
Leuke wagen zo! Waar moet je nu heen dan? |
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk heel lang want de motor is niet echt oud teminste als je hem een beetje met normaal gedrag behandeld |
|
||||
|
||||
@ Ruben: Klopt, je spotte mij altijd op het parkeerterrein van A.T.U. aan de westervoortse dijk. Nu Dagelijks Amersfoort op en neer..
@ Voklswien: altijd rustig warm rijden he.. af en toe beetje olie erin. En die dieselbak is nu echt helemaal geweldig..!! 120 km/u met 3000 t/min. :-D
|
||||
|
||||
Wat is nu de bakcode? Ik heb er nu een ACD bak op, maar dit klinkt wel heel aantrekkelijk! Mag ook wel via PB. Of moet ik even contact openemen met Jeroen?
|
|
||||
|
||||
Erg mooie auto dit !
Zou het wel leuk vinden als je er nog weer een keer nice pics op knalt Verder veel suc6 er mee. |
|
||||
|
||||
@ RubenD: De code van de bak ben ik ff vergeten, neem anders ff contact op met Jeroen.. Hij zei dat ik erg mazzel heb gehad dat ie zo'n bakkie had liggen, want ze zijn weer rap verkocht.
Als je bij Jeroen aan mij refereerd weet ie wel waar het om gaat. Misschien dat ie zn ogen open kan houden voor je.. Het scheelt echt in toeren. rijdt vele malen relaxter..! Succes, enne, laat ff horen als het gelukt is.! Grtzz, Mark
|
|||
|
|||
Quote:
ff uit de oude doos Last edited by voklswien : 27-01-2007 at 21:50. |
|
||||
|
||||
hahahaha, en bedankt Alberto..!
|
||||
|
||||
Wow, gave GTI! Mooi strak en origineel... mooie kleur ook.
|
||||
|
||||
Weer eens even een "teken van leven" (voor mijn vorige baas Alberto.. ;-) )
Inmiddels heb ik er 20.000 km. bij opgezet en staat mijn teller nu bijna op 253.000 kilometer.. En blijf ik maar vrolijk doorknallen.. Mark zorgt goed voor mij hoor Alberto.! Ik heb optijd mn olie-beurtje gehad, met nieuwe rem-ijzers + blokken aan de voorkant. Ik rij nog elke dag van Amersfoort naar Arnhem en dat vind ik heerlijk. met een gangetje van 110 / 120 km/u kan ik heel rustig blijven. Ik hoef niet meer zo te draven, die diesel-versnellingsbak. Ik kan nu makkelijk 14 kilometer rijden met 1 litertje benzine. Alleen moet Mark weer even opzoek naar een paar andere Gympies voor mijn voorwielen.. als we aan het sportten gaan.. tja, dan slijt het ook wat harder hè. En ik weet dat hij er over denkt om mijn klepstoters te gaan vervangen. Als ik het nog koud heb na het slapen, en hij start mij. moet ik een beetje klappertanden. Als ik het warm heb dan is het helemaal weg. Maar hij vindt het zielig voor mij zegt 'ie. Ik heb al medicijnen daarvoor gehad, maar het werkt niet, helaas. Verder ben ik niet veranderd hoor Alberto. Tot de volgende keer. Groet, GTI
|
|||
|
|||
leuk van je te hooren vriend hoop je snel te zien op onze meeting 3 juni
groetjes aan mark zeg maar dat hij word verwacht op 3 juni |
|
||||
|
||||
Heeft die jeroen niet nog zo'n diesel-bak liggen? moet namelijk een andere bak hebben voor mij gtd'tje...
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee.. ff kijken op bolku-tuning.. is ook sponsor van deze site.
|
||||
|
||||
mark heb je geen 4T bak eronder? Die heeft ook beduidend langere versnellingen als een std. gti bak. Ik erger me ook nog kapot aan de hoge toeren op de snelweg
|
|
||||
|
||||
Quote:
geweldig! zo'n mooi stukje emotie...
|
|||
|
|||
Quote:
leuk dat zelfs een auto nog aan je denkt ...... |
|
||||
|
||||
Haha, erg leuk dit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt Marcel, het is een 4T bak.. Het is uit nood geboren, omdat de org. bak het leven had gelaten. Van de nood een goede deugt gemaakt iig. p.s. Thnx voor de leuke reacties.. (ik ga nu naar de oprit van mn ouders.. tijd voor de "was-, poets- en uitzuig beurt. Hij heeft het verdient. )
|
||||
|
||||
Vraagje Mark: Rijd je nu al 8 maanden met dezelfde achterlichten?