|
||||
|
||||
@Jens...de sprintbaan op ja....Zal eens een camera gaan regelen...
grtz...
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is daar allemaal te doen, zie mijn foto's van vorig jaar! Wij "The UnDutchables"zijn zo wie zo zondag van de partij... al heb ik geruchten gehoort dat er ook al een paar mensen zaterdag al die kant op gaan. Wordt iig er gezellig denk ik zo!
|
||||
|
||||
Ik had er ook al helemaal zin in... Maar mijn vrouw staat op het punt te bevallen, dus word het voor mij in ieder geval geen weekend... Misschien alleen zondag, het is tenslotte maar een half uurtje rijden!
@ Vic, als ik zondag ga, neem ik de cam wel mee. Had zelf ook graag een poging gewaagd.... @ Jens, helaas moet ik de culinaire hoogstandjes van Spa nu wel missen, misschien het weekend erop bij mij in de tuin, barbeque met muisjes?? @Airtime, voor mij geldt waarschijnlijk hetzelfde... al weet ik nog niet wat het wordt..
|
||||
|
||||
Ik ga lekker helemaal niet!!
Ik zit dit weekend in duitsland, lekker autocrossen.