|
||||
|
||||
Zo, op Zondag ff op en neer geweest.
om +/- 9:30 uur was het nog niet zo druk. ff tanken. 2 man 1 gedachte achteruit kijk shotje Helaas van de burnout's (Mycha en Michael naast elkaar voor het stoplicht in Maastricht) geen foto's Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 28-08-2006 at 07:32. |
|
||||
|
||||
wij (wannabay en ik) zijn zaterdag "even" heen en weer geweest.
Het was weer super geslaagd, alleen wel weer spijt dat we niet met de luchtkoeler waren. nog een paar foto's in het album.
|
||||
|
||||
Spa was vet! verdomme zeg wat een vw's... volgend jaar aircooled naar Spa.
Verbaasde me wel over de waardeloze accomodatie... vier douches op zoveel mensen... en het feit dat niemand even ging drukken toen onze auto zo vast als een huis in de drek stond... maar wel de camera's konden pakken en dom toe gingen kijken... |
|
||||
|
||||
Was zeker geslaagd. Ook wel wat minpuntjes qua organisatie, maar daar heb ik me maar niet druk om gemaakt. Volgend jaar weer.
|
||||
|
||||
Mooie foto's allemaal
|
|
||||
|
||||
Quote:
whahahahahahah das een goei
|
||||
|
||||
Ik vond Spa ook echt wel supervet, leuk weekend gehad. Mooie auto's gezien.
Wat ik wel superjammer vond, dat er niet 's avonds en 's nachts geracet werd in die aanrij weg naar het circuit toe. Dat racen en burnouts maken daar vond ik toch wel een van de hoogtepunten van het weekend. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht de kever al te herkennen van het forum.. je had nu een grote achterkentekenplaat gemonteerd zitten toch?
|
||||
|
||||
weer een van de hoogtepunten van het jaar achter de rug was weer "belgisch" gezellig hoop mooie auto's en bekenden gezien till next year....
|
||||
|
||||
Geslaagd weekend, vooral zaterdag goed temperatuurtje...
lekker geBBQerd, prima sfeertje en veel gelachen!!
|
||||
|
||||
Die van BKZ is al klaar ?
|
|
||||
|
||||
mooie foto's man :o
|
|
||||
|
||||
Quote:
van het weekend nog niet, maar hij verzekerde me dat ie lager zou komen dan deze!
|
||||
|
||||
was weer super!
Onze foto's staan ook on-line! www.VWTeamArnhem.com Op de start pagina en ook nog een aantal op de meeting pagina.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was na hoeveel liter apfelstrudel en broodjes Mexicano pinda ? |
|
|||
|
|||
Spa was weer TOP.
Op http://www.vwdepartment.nl staan ook nog een hoop foto's. |
|
||||
|
||||
Hier zijn een deel van mijn fotookes se:
|
|
||||
|
||||
en nog:
Er zijn er nog een pak meer, mss plaats k die wel ergens op ne site ofzo... Aircooled greetz, Humby 8) |
|
||||
|
||||
Ik zag vanmiddag op de A16 rond 15.30 dat Peppie met in zijn kielzog Andrea en nog een oranje kever ook weer de terugreis hebben gehaald.. blijft toch leuk om te zien zo'n kolonne(tje)
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, zo rond half vijf thuis. Twee handen je stuur vast houden met die wind van vandaag in een T2a zeg Verder alles perfect gegaan (op de terugweg dan....). Topweekend gehad ondanks het pokkeweer. Gelukkig niet met de tent dit jaar |