|
||||
|
||||
Quote:
Kever was zowat grijs! Zooooo smerig Er waren nogal wat wegwerkzaamheden op de route... Inmiddels istie weer gewassen |
|
||||
|
||||
We zijn er weer!!!
3000 probleemloze kilometers verder staat de kever weer in Delft.. Jullie hebben al e.e.a. kunnen zien en nu staat er nog véél meer van deze super vakantie op www.keverpech.nl |
|
||||
|
||||
deze foto is zo bruut!
|
||||
|
||||
Mooi werk Erwin... heeeelllll mooi!!!
*Edit* Echt heeeellllll erg mooi */edit* ...of had ik dat al gezecht?!? TOP!!!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 13-08-2006 at 22:14. |
|
||||
|
||||
ja erg gave foto's
|
|
||||
|
||||
We konden ook haast niet stoppen met fotograferen! Meer als 850 foto's in 2 weken |
|
||||
|
||||
Mijn tip : wordt fotograaf en laat anderen lassen
Hoe groot zijn de ori's ? wil er wel een paar als wallpapert |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt me erg bekend voor .... LOL |
|
||||
|
||||
Erwin, mooie kiekjes hoor! Blij dat het torretje zich zo gehouden heeft, beter als nix doen in een schuur
|
||||
|
||||
Quote:
GROOT! 2848 x 2163 groot zat? Zeg maar welke je wil... Enne, lassen is net als fotograferen.. Héél veel doen en dan zit er altijd wel iets aardigs tussen |
|
||||
|
||||
weet dat je kan fotograferen, maar dit keer waren je foto's echt helemal TOP!
zet hier op mijn werk elke week een andere foto van je als background op mijn computer!! cya soon
|
||||
|
||||
wow, erg gave foto's!
|
|||
|
|||
love the pic,s
|
|
||||
|
||||
naais indeed
|
|
|||
|
|||
erwin stoere foto's alleen jammer dat telkens die zwarte kever in de weg staat
|
|
||||
|
||||
wow.super foto`s !
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog foto's van je Kever toen je op de Kever Circuitdag was.
Links van de lantaarnpaal; Rechts naast dat hok (en dan bedoel ik niet die bmw); Zoals je ziet ben je erg duidelijk te zien . Ik zat toen samen met 2 vrienden op die dijk langs het vliegveld en herkende je kever toen je daarreed. Had je Kever ook van dichtbij gezien, verri nais Heb nog een grotere versie van de foto (volgens mij 2048x1536) Als je erg veel behoefte aan deze foto's hebt, stuur ik ze wel door
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 18-08-2006 at 15:16. |
|
|||
|
|||
Wat een mooie foto's zeg
|
|
|||
|
|||
Zag ik ook de Stelvio nog voorbij komen ?
Erg bekende en mooie omgeving!!! en ook de foto's zijn super!!
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal!
Quote:
Er veel behoefte? Nee, dat valt wel mee |