|
||||
|
||||
Quote:
ze worden steeds zeldzamer.....zeker in een goede en originele staat zoals deze auto aanvankelijk was (voordat hij de flex erin had gezet).....maar goed, weer eentje minder, wat zou het ook? Dat laat alleen maar de prijzen van tiptop en in originele toestand zijnde "Einser" naar boven schieten. |
|
||||
|
||||
Prachtig mooi project .. wel zonde dat die jongen er niet langer van heeft kunnen genieten.
Nieuwe carrosserie regelen en het meeste ombouwen en weer gaan Ik lig er niet wakker van dat hij een Golf1 GTI zo aanpakt .. het lijkt mij ook geweldig om te doen. |
|
||||
|
||||
Hij heeft de auto gewoon gebruikt waarvoor hij gemaakt is..... gewoon je grens opzoeken en die proberen te verleggen totdat het fout gaat. Rolbeugel heeft in ieder geval zijn werk gedaan.
|
||||
|
||||
ik vind het ook jammer voor zijn mislukking,alsook voor het gemolde golfje
|
|
||||
|
||||
ik vind het ook zonde wat die met de golf gedaan heeft, maar dit komt omdat ik een liefhebber van een golf 1 ben.
maar als je dan het eindresultaat zag (voor de crash) vond ik dat hij er toch een mooi golfje van gemaakt had en zeg nu zelf: zou het niet leuk zijn als je een daje naar een autorace gaat en je daar een golfje tegenkomt. ik zou in 1 keer weten voor wie ik moest supporteren
|
|||
|
|||
Idd erg zonde van zo'n mooi golfje. Maar ja het is nou eenmaal een auto voor het circuit en dan gebeuren dat soort dingen. Als er nooit een golfje kapot gegaan zou zijn dan was er nu ook niks aan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Betwetert Wat een onzin dat je met een Golf 1 niet mag racen omdat die "zeldzaam" zou zijn . Kijk eens wat er rijdt in de historische raceklasses .. Een race qua autowaarde bij elkaar opgeteld vertegenwoordigd het bruto nationaal product van Burkina Fasso |
|
||||
|
||||
Men mag racen met wat voor auto ze willen...
Of het nou een toyota corolla is of een golfje uit 1974. Elk z'n eigen. Tuurlijk had ik de golf ook liever in origineelstaat bij mij op de oprit zien staan dan zo als hij er nu bij staat, maar zal er geen traan om laten Het lijkt mij zelfs super om die bakken op de baan te zien, wil zelfs nog een keer naar de Bergrennen gaan... Denk dat daar ook genoeg sneuvelen, en niet alleen maar Golfjes1 of Polo's1. Vind het net zo erg als er een C-Kadett uit gaat bij wijze van. Zijn ook hele mooien bij Het is in ieder geval heel erg jammer dat het plezier maar van korte duur is, en zonde van het werk |
|
||||
|
||||
Tja, tis een racewagen. Kan gebeuren. Uitdeuken, delen vervangen, strak zetten en hoppake nieuwe laag erover en gas erop. Tis jammer, maja hoort erbij.
Wiebrand
|
||||
|
||||
Quote:
sow 3 tot 4000 euro voor een bmw e30 m3 in goeie staat, die man is vast een echte kenner die er veel geld voor wil neertellen...
|
||||
|
||||
Check dit verhaal anders ook maar eens hier: http://www.no-rice.com/forum/index....0&p=vt&tid=7680
Volgens mij is dit verslag op No Rice nog uitgebreider als op Vortex. Groeten LRR
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
last night a roll cage saved my life
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die dingen zijn minstens het dubbele waard!
|
||||
|
||||
Quote:
zeg maar gerust 4/5 dubbele.... een e30 m3 gaat weg tussen de 12 en 15000 euro....
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige mensen kunnen goed afdingen |