|
||||
|
||||
Quote:
Ah joh, vrijwel dagelijks!
|
||||
|
||||
Ik weet nog niet echt wat ik met de auto ga doen; verkopen of zelf houden. Als hij wordt klaargemaakt voor verkoop wordt hij helemaal origineel gemaakt inclusief 13" stalen wielen. Als ik hem zelf houdt komt de schroefset er onder i.c.m. een set originele RM's in nieuwstaat (dus met de blanke lak nog op de ringen). Wat er ook gebeurt, hij wordt sowieso eerst klaargemaakt dus a.u.b. geen PM's met "wat hij nu moet kosten" enz.
|
||||
|
||||
Quote:
Niet wegdoen man, ga je spijt van krijgen. Veel te leuke auto, schroefsetje en lekker ori verder inderdaad, en je hebt echt een superauto
|
||||
|
||||
Zo. Vandaag heb ik de Golf uit de stalling gehaald en bij mij thuis neergezet. Hier ga ik hem de komende tijd klaarmaken. Doel is om 8 juni in Bergum te kunnen staan, dit moet makkelijk lukken, hoewel er nog een hoop te doen is: -alle vloeistoffen, filters en riemen vernieuwen evenals de bougies -subframe vervangen -nog een handvol werkzaamheden zoals een andere middenconsole, raammechaniek, voorraam, RV raamrubber -restylen -remmen gangbaar -schroefset eronder -polijsten en interieur reinigen -nieuwe bumperhoezen en spatbordranden Even een sfeerpic: Wordt ook eens tijd voor een nieuwe camera zie ik... Vanmiddag al even begonnen met het monteren van de nieuwe voorste origineel VAG bumperhoes (dure krengen). Klotewerkje maar hij zit nu op z'n plek!
|
|||
|
|||
zo te zien wordt het echt een mooie mk2 arnaud.
succes met de op bouw en zie hem wel in bergum
|
||||
|
||||
Leuke auto
Bumpers met rode bies zouden ook wel stoer zijn, maar dit is niet origineel zeker ? |
|
||||
|
||||
Deze auto heeft op de cover van de GTI club holland gestaan!!
deze auto moet je gewoon houden ook deze auto is volgend jaar belasting vrij!! |
|
|||
|
|||
hij is los .....he he
had bakker de laage aanhanger niet vandaag ? |
|
||||
|
||||
gewoon houden kerel..je zult er flink spijt van krijgen als je deze weg doet..ik ben nu al gek op die wagen
|
||||
|
||||
Hij staat weer in de Westreen blinder! Dan kom ik volgende wieke maar even langs tink ik. Even een mooi weer praatsje doen ensa.
En dat ding heeft op een cover gestaan? Weet de Naud dat wel?
|
||||
|
||||
@Ruurd; komt goed!
@Lieuwe; bumpers met rode bies werden pas in '85 standaard. Ik heb er met opzet dan ook voor gekozen weer voor standaard exemplaren te gaan. @supersprint; daar heb ik eens iets van gehoord! Heb jij dit exemplaar in bezit? Verkopen? @Alberto; vlakke ambulance was al verhuurd. Gelukkig staat hij nu nog op originele hoogte dus gaf het geen problemen. @Benji; ja doe dat! Kan ik meteen jou nieuwe aanwinst ook even bewonderen!
|
||||
|
||||
De to-do lijst begint inmiddels wat uit te dunnen. Motortechnisch is de auto nu klaar, dus nieuwe distributie, olie en filters en bougies. De achterklep is netjes ontdaan van oppervlakkige roest en bijgewerkt en is weer afgemonteerd. Het linker raam draait weer en het rechter raamrubber is vervangen door een netjes, niet-verdroogd exemplaar. Het interieur is gedemonteerd en grondig gereinigd met behulp van hogedrukspuit en waterstofzuiger.
Afgelopen week heb ik het subframe wat eronder gaat komen schoongeborsteld en in de ijzermenie gezet en opnieuw zijdeglans zwart gespoten. Vanavond heb ik het oude subframe gedemonteerd. Als je de foto's bekijkt zul je met me eens zijn dat vervangen geen overbodige luxe is! Morgen eerst even feestvieren en dan donderdag het "nieuwe" subframe monteren. Vrijdag nog even wat nieuwe onderdelen halen zoals een paar nieuwe koppelstangen en stabilisatorstangrubbers en -klemmen en op zoek naar een polyurethaan draagarmrubberset.
|
|||
|
|||
croky .... denk al wat staat hij hoog met de neus ....
mooi werk Arnaud |
|
||||
|
||||
Zo! Die is gear! De mijne had ook een gat, maar was niet zo groot! Wanneer zetten we onze wagens eens naast elkaar Arnaud? Lijkt me een leuk plaatje!
|
|
||||
|
||||
Mooie golf arnaud, heb je hem 8 juni klaar?
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Johan, als de Golf straks klaar is moeten we zeker samen even een shootje ervan maken! Gaat mooi staan, twee ori-NL '84 GTI's! Heb jij BTW van jou donor nog een netjes setje wielbogen liggen? Deze heeft de vorige eigenaar matzwart gejakkerd. @gtitdi-8 juni gaat hij erbij zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, niet oude type sorry. Mafketels hebben er G60 op gedrukt en die zijn ook beroerd. Achterste 2 misschien nog wel. Niet meer te redden met wat scotchbrite en thinner? Ik weet niet of mijn jetta 8 juni gaat halen, maar de golf gaat zeker! We kunnen wel naast elkaar staan!? Wytze met zijn grijze er nog bij! Leuk rijtje! |
|
||||
|
||||
Als je kunt regelen dat jouw rode ook binnen staat is dat zeker wel een goed idee!
Heb al even geprobeerd met thinner maar liet niet los, zal het zometeen even proberen met scotchbrite icm thinner. Als ze kleuronvast worden is iig niet zo'n probleem, ik heb de exacte kleur wel in spuitbus, zijdeglans.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb vorig jaar al binnen gestaan met de jetta, dus dit jaar de beurt aan anderen! Buiten komt (als de zon schijnt) je lak wel beter tot zijn recht hoor! Dat viel me met de jetta vorig jaar wel op! |
|
|||
|
|||
je komt al naast een MKII Arnaud ...
en kwa persoon maakt het niet uit wat er binnen komt Johan allen niet weer een 2x met de de zelfde auto ( kroon bus is uitzondering ) trouwens voor raam is groen ....helaas |