|
||||
|
||||
He Emiel,
Wat staat er op het agenda voor Maandag avond? Gaat wel wat worden dit
|
||||
|
||||
Alle auto's die slecht behandeld (mishandeld zijn) kunnen roesten.
Maare.. zie nog weinig vooruitgang
|
||||
|
||||
interesant foto's please
|
||||
|
||||
Hier weer een update,was erg druk afgelopen weken dus weinig tijd voor de caddy gehad.
Golf 3 wielkuip randen zitten er in ,voorschermen omgerold en uit getrokken. Verder veel deukjes en schuurwerk volgende week ,maar het moet lukken voor mania. De velgen moeten nog gespoten worden en de banden erom heen ,en de caddy moet nog gespoten worden,ik denk dat het nacht werk gaat worden Foto's komen dit weekend weer. |
|
||||
|
||||
weer lekker bezig zo, zie het resultaat vast wel op mania, ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Was weer een druk weekend ,dus hier maar effe een paar pics,
De Caddy is nu omgeboord naar 4x108 audi steek,voor de speedline velgen. Losse onderdelen zijn gespoten en morgen wordt de caddy gespoten. Hier een aantal foto's Morgen meer foto's als ik het niet vergeet |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat omboren komt niet zo nauw blijkbaar???
|
||||
|
||||
Quote:
Dat boren kijkt zeker wel nauw,alleen had Mark geen mallen voor 4x108 en zijn deze gaten uit de hand geboord,kan makkelijk maar met malllen gaat het wat makkelijker,maar om nou voor 1 keer een set van 3 mallen te maken A 300 euro is ook zo overbodig,je gebruikt ze daarna nooit meer. 5x100 en 112 hebben we gewoon mallen voor. 1 mal voor 6mm te boren 1 mal voor 10mm te boren 1 mal om te tappen. Dus dit was 1 malig |
|
||||
|
||||
Je hebt vast gelijk, misschien ben ik niet zo'n held.
Lijkt me in elk geval een goed idee om extra kritisch te zijn bij het uitmeten van de centreerringen. Dan zal het allemaal wel loslopen. (niet letterlijk nemen he?! ) Leuk project in elk geval, ik hou er wel van om andere modellen als het gemiddelde te gebruiken!!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit ben benieuwd hoe het verder gaat!
|
|
||||
|
||||
Nog een paar dagen en dan kunnen we hem bewonderen op mania
|
||||
|
||||
Ik heb 'm net gezien en het wordt een beauty
De combinatie lak en kleur van de bestickering is super
|
||||
|
||||
Quote:
Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor
|
||||
|
||||
ben benieuwd
|
||||
|
||||
Leuk project man! Ben razend benieuwd! Misschien zijn er nog leuke ideeën voor de mijne
|
||||
|
||||
zeeer benieuwd.Heb zelf ook 2 caddy s gehad daardoor was mijn liefde voor volkswagens bijna naar de kloten (wat een roestbakken) . Gelukkig maken mijn golfjes
mk1 dit weer goed |
|
||||
|
||||
Het roesten komt grotendeels door steenslag in de wielkastranden en op voorkant van de bak. En meestal bij de kleur wit, valt me op.
|
||||
|
||||
De Caddy die ik heb is erg geroest,en met erg bedoel ik HEEL ERG!!!
Het meeste roest zit achter de bumper,na inspectie bleek de caddy serieuze achterschade te hebben gehad,wat wel netjes was gerepareerd maar niet serieus was afgewerkt. De grote fout die ze hebben gemaakt is dat ze de Kit op het kale plaatwer hebben gesmeerd ,de bodyshut zat ook op kaal staal. Kit en andere PU producten drogen doormiddel van vocht uit de lucht,en dan snap je al wat er dan gebeurd,het wordt een spons, met gevolg dat alles onder de kit weg roest,en dat gaat sneller dan je denkt. DUs altijd eerst primer en dan kitten. Caddy is trouwens klaar en rijdt weer heerlijk,ik wil hem achter nog lager hebben maar daar hadden we geen tijd meer voor voor mania,tot morgen allemaal |
|
||||
|
||||
Quote:
|