|
||||
|
||||
Nou....da's vet klote!!!! Ik hoop dat je hem terug vindt!
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt me beter om zoiets niet te melden, slapende honden wakker maken misschien. in ieder geval: sterkte ermee! |
|
||||
|
||||
sterkte ermee,
hou mn ogen ook open. stelletje hufters laat die mensen gewoon werken voor hun geld.. |
|
||||
|
||||
Ook ik houd mijn ogen open en heb een aantal collega VW tuners ingeseind om deze speciale onderdelen te kopen tegen elke prijs als ze zoiets aangeboden krijgen om de daders te achterhalen.
Ook ik heb echt een bloedhekel aan dieven.
|
||||
|
||||
zo dat is minder johan . ik zal het net ook in de gate houden .
sterkte en succes . |
|
||||
|
||||
Nou het is echt raak de laatste tijd Ik wens je su6! En hoop dat je hem terug vindt. Ik zal ook ff goed opletten voor je!
|
|
||||
|
||||
Triest triest triest! Ik hoop dat je schoonhied ongeschonden teruggevonden wordt. Ik hou m'n ogen open voor je!
|
||||
|
||||
valt me ook op dat de laatste tijd veel gestolen wordt. kentekennummer staat genoteerd.
|
||||
|
||||
Zouden ze in POLEN ook het VW virus gekregen hebben?? je mag het niet zeggen maar...............................
Een auto van dit calliber kan gewoon niet verdwijnen in nederland,te veel onderdelen waar je niet mee wegkomt,ik zou ebay.de ook in de gaten houden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er kwamen geregeld Polen beschadigde bumpers ophalen bij mij op stage (autoschade). Deze bumpers kunnnen ze in Polen gewoon verkopen. Daar hebben ze winkels met allemaal 2dehands auto-onderdelen.... Dus het zou best kunnen, je weet maar nooit.. |
|
||||
|
||||
nederland, polen, duitsland... maakt me allemaal niet uit.
ik rij er met veel liefde naartoe om vervolgens mijn onderdelen of auto op te halen en vervolgens mijn belofte (zie mijn eerste reactie) na te komen.
|
||||
|
||||
damm zwaar beroerd voor je, tschja enigste wat je kan doen is goed het internet in de gaten houden. Of een versnelde cursus pools nemen en poolse forums en marktplaatsen afstruimen
|
|
||||
|
||||
sorry luuk. zal het niet meer doen hoor.
iemand misschien een paar sites van polen of duitsland waar ze dat soort onderdelen aanbieden??? ebay enzo weet ik al en zoek ik al.