|
|||
|
|||
ze zijn hier goed aangekomen. Top(Y)
|
|
|||
|
|||
Zo ik heb er ook een paar besteld. Ziet er toch wel geinig uit zo op je raam
|
|
||||
|
||||
erg mooi! nice
|
|
||||
|
||||
komt er ook weer een wedstrijd met "plak deze sticker op de meest onmogelijke plaatsen?"
|
||||
|
||||
Ja, dat is wel een idee om dat nog eens over te doen.
|
||||
|
||||
Iedereen al uit-ge-sticker-d?
|
||||
|
||||
de mijne hangen sinds dit weekend tegen de raam en ik moet zeggen dat ik ze een stuk beter vind dan de vorige, passen beter bij de kleur van mijn auto
|
||||
|
||||
Ik heb ze ook besteld en hoop dat ik ze donderdag binnen krijg want dan kan ik ff reclame rijden op vw-blasen.
|
||||
|
||||
Quote:
Je envelop is vandaag op de bus gegaan, dus komt goed.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, hoor eerst de oude opmaken. Dan pas nieuwe bestellen.
|
||||
|
||||
Quote:
en ik heb vandaag mn oude-school plakkers binnen gekregen, dus die gaan dr nu op ik bestel me wel n setje van de nieuwe als ze uitverkocht zijn :tongue" (of miss als dr een grote achterruit variant komt)
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel een goeie ja, daar gaan we eens iets voor uitwerken
|
||||
|
||||
Ik heb ze lekker ook! (met FOTO!)
Ik had ze ook meteen besteld en ze waren al binnen 3 dagen binnen, thanx!
Zie hier het resultaat: ...isn't it beautifull?!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
hey,
zouden jullie 5xzilver en 5x wit mee kunnen nemen voor mij naar mania? groetjes twan |
|
||||
|
||||
Komt goed Twan.
|
||||
|
||||
ok dan bedankt sander.
|
|
||||
|
||||
Even het topic weer onder de aandacht proberen te brengen.
Mijn bestelling is ook rond zie ik net in m'n mail. Het bedrag is overgemaakt, en staat als 'in behandeling'.
|
||||
|
||||
nou jongens... mijn stickers waren niet echt helemaal van de beste kwaliteit.
Raam goed schoongemaakt, sticker erop, daarna goed wrijven, trek ik het papiertje er langzaam af. Willen de . en de C helemaal niet blijven plakken. Blijkt dat het plaksel van de . en C nog op het stickervelletje is blijven zitten... beetje jammer... en zie hier het resultaat: volksforum om
|
||||
|
||||
Als je het papiertje rustig van links naar rechts of andersom lostrekt en onverhoopt blijft toch nog een letter niet kleven, dank kun je het papiertje gewoon weer terug drukken en extra wrijven.
Het is en blijven transfers: vereisen meer preciesie en geduld dan gewone stickers. Was het een witte of een grijze? Stuur je wel een nieuwe.
|
||||
|
||||
het was een witte
maar laat maar zitten joh, ik stoor me er niet aan (nog niet tenminste) en heb ook nog 2 zwarte stickers liggen... alleen kunnen die niet op het raam, dan zie je ze bijna niet