|
|||
|
|||
zo eerst zelf (met hulp ) wat fototjes geplaatst voor de foto geile kijkertjes onder ons !!
het neusje het kontje met rechts een deukje zij aanzicht zonder schade (klein deukje op het voorscherm) maar komt goed kilometer stand en 2 fototjes van het interieur gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Ziet er pijnlijk uit die deuk, laat maar weten wat het wordt, ben erg benieuwd
|
||||
|
||||
Inderdaad: erg beniewd
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
z'n deuk is best origineel........niet mooi, wel origineel.
suc6 met de werkzaamheden, ik hou je inde gaten.
|
||||
|
||||
wat zijn t toch lekkere bakkies he....
succes ermee!
|
||||
|
||||
Mooi kleurtje!!
Volgens mij gaat dit wel goedkomen! |
|
|||
|
|||
gaat zeker goed komen !!
gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Succes er mee mooie golfje!
|
|
||||
|
||||
ey martijn
leuk golfje. zo is idd een aardige deuk. gister nog contact gehad met robbie? en je maakt er toch niet zoeen bak van als de polo? me buren hebben het er nog steeds over. spreek je nog wel |
|
||||
|
||||
deze bedoel je
|
|
||||
|
||||
alleen dan met al die tekst erop :P
|
|
|||
|
|||
vonden de buren de polo niet mooi dan
moet wel toegeven dat hij er op de foto een stuk beter uit ziet dan in het echt !! nog opzoek naar spullen voor de golf dus nog even geen vorderingen voor de golf ! |
|
||||
|
||||
Quote:
ze dachten dat ik hem had geruild voor de jetta
|
||||
|
||||
Leuke auto! op de kleur en de automaat na een identical twin met die van mij
Vraagje; op mijn kentekenbewijs staat "gls" en op de klep "gl", en bij deze auto zie ik het ook, iemand een idee wat de reden hiervan is? heeft het iets te maken met de uitrustingsverschillen tussen landen? Deze auto is net als de mijne ingevoerd en er zit maar 2,5 maand tussen de productiedata. |
|
||||
|
||||
Quote:
tot de zomer van `81 had je nog de toevoegsels "S" (S, LS, GLS) bij de Golf´s 1 met de grote motor (1500cc), daarna had men alleen nog maar C, CL of GL, waaraan weliswaar de uitvoeringen verschillend waren, maar motorisch konden deze net zo goed, ook een GL, maar een 1100 cctje onder de kap hebben. Later, in `83 kwamen er bij de gewone Golf´s nog 2 speciale actiemodellen om de aflopende Golf 1 reeks nog een beetje aantrekkelijk te maken, dat waren de LX en de GX. |
|
|||
|
|||
ff een kleine update !!
zaterdag deurtje wezen halen in roosendaal ! was een stukkie rijden maar de prijs was het rijden meer dan waard ! vanavond (maandag) de "oude" deur gestript en uit de auto gehaald en ook de opgehaalde deur helemaal kaal gemaakt ! nu ff nieuwe dorpel stukken bestellen en dan kan hij naar de lasser/richter ! gr. Martijn |
|
|||
|
|||
vanavond de plaatwerker gesproken en ik mag de golf zaterdag middag of maandag avond al brengen !!
en dat is een stuk sneller dan gedacht morgen avond de "nieuwe" deur strippen (en foto's maken) ! gr. Martijn |
|
|||
|
|||
vanavond de golf wegbrengen naar de lasser/spuiter !!!!!!
zal ook ff foto's maken van hoe hij er nu bij staat !! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
ben echt wel benieuwd!
|