|
||||
|
||||
Quote:
Aha, ik had al zoiets vernomen van Rooster.......doe Boonstra de groeten.....hij was voor een paar jaar geleden ook mee nach DER SEE Heb jouw cabrio gezien bij de meeting in Assen vorig jaar en dat ziet er zeer goed uit zeg!! goed bezig |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een topic aangemaakt bij projecten, moet je even zoeken op '79 MX dan moet je het wel vinden. |
|
|||
|
|||
welkom mooie type1tjes
|
|||
|
|||
twee-en-een-half jaar later...
|
||||
|
||||
Quote:
En rijdt tegenwoordig in een Corrado 2.0 dus is goed bezig
|
||||
|
||||
Heeej welkom hier op het forum. De GTI staat idd nog steeds in het blad van de GTI Club Holland, bij de taxateur adv. Heb de auto ook al eens 'live' mogen aanschouwen.
|
||||
|
||||
Mooie mk1's en welkom!
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties Klopt idd dat er tegenwoordig een zwarte Corrado op de dam staat en een daily mk2 diesel!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waar blijft die MK1 GTI ?????????????
|
||||
|
||||
haha ja is weet het! Het jeukt ook wel erg hoor. Laat die type 1 van jou maar niet weer lopen......daar wordt ik errrrg onrustig van Heb de Corrado immers ook nog...... Ik begreep van Eddy dat hij ook weer terug wil naar 'de roots' ....lastig..... Maar goed dat ik niet elke dag in 't knoal ben... Wellicht moet ik jouw mk1 eens gaan bekijken als Erwin er ook is en ik het heerlijke gezoem van de G-lader op de achtergrond hoor ....wellicht word ik daar weer wat rustiger van
Last edited by Marcus BBS : 16-12-2008 at 14:50. |
|
||||
|
||||
Nog even een stukje historie:
De hele fraaie MK1 1.6 GTI (gebouwd door broer Eddy ): En de "diesel-trekker" met BBS RS070: En de huidige hele nette originele ride (deze is tegen een goed bod te koop, dan kan er weer een MK1 GTI voor terugkomen): Groeten, LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 29-12-2008 at 09:42. |
|
||||
|
||||
Rooster, bedankt voor het plaatsen van de foto's
|
|
||||
|
||||
En de dikke trekker
Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik hier ff aan het bladeren.... Kom ik de Diesel tegen Via ErwinG60 heeft dit beeste zijn weg naar mij gevonden... Deze gaat nog wel ff wat km's maken |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoe word dat met dat topic ben wel benieuwd naar de plannen
|
||||
|
||||
Quote:
Alles op zn tijd |
|
||||
|
||||
Spons in een mk2?
|
|
|||
|
|||
Kijk aan nog meer mensen uit Stadskanaal/Musselkanaal.
Volgens mij woont Erwin G60 bij mij in de straat. Mooie auto's heb je gehad. |
|
|||
|
|||
Tijd voor nieuwe updates in dit topic.
Ik mis de pimpelpaarse bling-bling Corrado en een heleboel golfjes 3 ... ;-) |
|
||||
|
||||
Hahah, klopt en golfjes 2 en heb ook een Audi gehad. Ik moet eens in de schoenendoos duiken volgens mij(-:
Ik zal wat meer foto's maken van de bling-bling-Corrado. Komt goed! |