![]() |
|
|||
|
|||
![]() je laat er geen gras overgroeien,maar idd op 13"is ie lekker vet.
mischien gaat de mijne weg,dus gaan we op zoek naar iets anders.
|
||||
|
||||
![]() Wat voor wielen zijn dat? zou ze helemaal polijsten!
|
||||
|
||||
![]() ja wist te straks de naam maar ben ze alweer vergeten
maar zit met een probleem de wielen passen niet is steek 4 x 110 ofzoiets jammer voor de rest is er nog wat carrosserie werken gebeurd he
|
||||
|
||||
![]() Het is grappig dat de achterkant van jouw classic bijna precies hetzelfde is als mijn classic uit '83
|
||||
|
||||
![]() ziet dr heel goed uit!!!!!!!!
blijf foto's posten |
|
||||
|
||||
![]() die achterkant is ook t zeflde
enige verschil is heel interieur van polo 2f een snuit van polo 2f en dikke bumper achterin en verder niets anders buiten ook motor enzo natuurlijk van 2f
|
|||
|
|||
![]() daarom zijn er in duitsland veel replica's.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ok deze wielen passen :lol:
![]() zo zie je ook al eens stand vanzaken ![]() ![]() vandaag nog nieuw rempompjes en achterremmen gestoken dank u vw_derby die ook nog motorrsch zal meehelpen ![]() denk dat de banden 165/45/15 gaan worden its still hot see yah on the next update :exl:
|
||||
|
||||
![]() Zeldzame Derby deze
![]() Wel cool project |
|
||||
|
||||
![]() zo staat ie nu
![]()
|
||||
|
||||
![]() en hier eindelijk men uitlaatlijn binnegekomen na een goei maand en ...
het is een nieuw supersprint geworden in een redelijk maatje ![]() hier al pics ![]() ![]() ik verschot wel ff toen ze aankwam hoe dik ze was alles is inox buiten de pot zelf da zwart dus ik kan dus niets doen met die dtm look want komt anders op men kofferbodem al naar boven :lol: :P dus dat word er afgeslepen en een buis opgelast iets verlengd dus + opt einde een tdi look ![]() ![]() nu zijn we aan de derby ziekte bezig en genezen zal hij
|
||||
|
||||
![]() hier zijn we weer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dus den andere kant is ook al gereed nu nog heel wat schuren ramen eruit hale
|
||||
|
||||
![]() euhm
ja tis weer zover :unsure: sorry iets tegenkomen dak ni kon late liggen <_< hooglansverdichte mercedes benz wielen in jawel 14 duim :P nog ni echt gezien in 14 ? deze dan wss steken peis k iemand intresse in bbs rm met nieuw banden op ? previeuw pics ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() front roestvrij gemaakt
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() benz wielen in 14"
onder wat voor een hebben die dan gezeten? of is t imitatie? |
|
||||
|
||||
![]() onder deze volgens verkoper W201 ( 190D bis 190 2.6)
|
||||
|
||||
![]() Die 190er serie van Mercedes is geleverd met dat model in 15 inch als gewone optie en voor de sportievere modellen in 16 inch
Van een 14 inch versie heb ik nog nooit gehoord edit: ben zojuist nog ff in de garage wezen kijken tis echt 15 " |
|
||||
|
||||
![]() ja k weet het ik vond ook raar dat k ze tegenkwam in 14
hij beweerd toch dat ze 14 zijn dus zal kijken als k ze bij mij heb 14 of 15 speelt geen rol voor me als maar geen 16 is :s dit gaf hij mij door: Ein Satz sehr sehr seltene Orginal Mercedes Benz Alufelgen 5Jx14H2 ET 50 5 Loch Lochkreis 112
|
||||
|
||||
![]() ik heb zelfs ff snel gegoogled maar zelfs dan geen 14" benzvelgen van dat type
als t zo is heb je denk ik een speld uit een hooiberg of imitatie hoe dan ook: t zijn en blijven hele vette velgen vind ik persoonlijk |
|
||||
|
||||
![]() ja en die van 15 zijn meestal ook 6 breed zeker he
de mijn zouden maar 5 zijn ? we zullen wel zien vandaag front terug geschuurd en grondverf gezet en eerst wou ik geen ruitenwissers maar ga dan toch wissers steken en heb een idee waar k al een tijd mee rondloop en toch moeten ze erop gaan wissers van een mk5