|
|||
|
|||
Jongens begrijp mij niet verkeerd he als ik zeg "men from the boys" scheiden, uiteraard is iedereen met dezelfde hobby bezig en heeft niet idereeen hetzelfde budget!
En ook zal iedereen zijn of haar auto super vinden. Maar ik uit eigen ervaring zeg ik op het moment dat er twee "topauto's" (bijvoorbeeld covershoots) staan die zijn omringd door "mindere" (met alle respect) er minder bekijks op zal zijn... En ok het zal misschien niet te doen zijn voor de officials..... wel denk ik dat je hetzelfde effect inderdaad kan creeeren door een aparte show & shine afdeling. (dus eigenlijk kan het bovenstaande "men.... vergeten worden, want ik zojuist zelf de oplossing al getikt exuus voor de mensen die ik misschien tegen het hoofd stootte met mijn opmerking
|
||||
|
||||
Quote:
wat een superfoto's! als ik iets niet goed vind dan zeg ik het.., maar als ik iets goed vind ook: Lennart, fantastisch! ga vooral zo door, een waar genot om naar te kijken!
|
||||
|
||||
Foto van NAS gemaakt door L. Kippen. Geweldig |
|
||||
|
||||
andere datum zou inderdaad handig zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
idd wat een vette foto's! en gelukkig ook een van mijne Verder een supermeeting, alleen een bakkie koffie had er wel ingegaan! en misschien wat meer stands verder super!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 21-06-2006 at 12:29. |
|
||||
|
||||
In mijn enthousiasme toch een foto geplaatst, sorry!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thnx man! Fijn om te horen dat het gewaardeerd wordt
|
||||
|
||||
Hier ook ff een kleine opmerking over "men from the toys"
ik vind het wel leuk zo alles door elkaar en het was mooi geregeld met show & shine dat je je aanmelden moet en een kleine bijdrage voor betalen moet. ga het niet nog meer scheiden anders kun je de helft van de autos buiten de parking neer zetten (bij wijze van spreke) en blijft er weinig van een meeting over, dat is geloof ik niet helemaal de bedoeling van een meeting. en als je dat gaat doen komt het jaar erop de helft niet meer denk ik. ik vond het top groetjes |
|
||||
|
||||
@classicline:
|
|
||||
|
||||
Quote:
of ben jij wel van mening dat ze de top auto´s op een meeting apart moeten zetten?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee zeker niet! ik vond het zo perfect, en ben ook geen voorstander van modelstraten!!! Dan krijg je inderdaad dat mensen alleen hun favoriete straatjes lopen, op de manier zoals het afgelopen zondag ging kwam iedereen zo'n beetje aan bod. En de echt niet interessante auto's loop je vanzelf wel aan voorbij! (heb jullie trouwens nog gespot bij een tankstation op de terugweg, leuke cabby heb je ) |
|
||||
|
||||
volgens mij miste ik een ijsbus voor de nodige verkoeling
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik vond het ook perfect zo, wat mij betreft bijna niks weer aan doen. en ook geen modelstraten nee hadden (hebben) ze in belgie ook vind ik een beetje saai altijd. Thanx , ik heb jullie niet gezien helaas sowieso weinig mensen van hier gesproken. gr. |
|
||||
|
||||
Was een supergoed georganiseerde meeting .. weer eens een verademing om tussen
veelal zeer nette waterkokers rond te lopen. nog heel ff met der alte staan praten over de montage van z'n Fuchsen onder de spijl. |
|
||||
|
||||
Dat er mooie auto's tussen minder mooie auto's staan kan je weinig aan doen,als de Show and shine auto's op een apart terrein gaan staan vallen er overal gaten in het parkeer veld en schiet dat ook niet op.
En als er om een uur of 2 een mooie cover auto aan komt rijden dan heeft hij gewoon pech ,als je een mooie plek wilt dan moet je vroeg komen,doen wij ook altijd en dat wordt altijd goed beloont. We gaan hier over brainstormen om volgend jaar alles 100% te regelen Je blijft altijd iets houden zeg ik maar. Wij hadden ook wat meer standhouders gehad ,maar als bijna iedereen afbeld op het laatste moment kunnen wij daar ook niks aan doen.,wat we wel konden doen was de kraamhuur betalen ik hoop dat ze goed spijt krijgen na het zien van de fotos. |
|
|||
|
|||
Dan gewoon de meeting houden zoals ie nu was... hij was tenslotte goed! En je kunt het toch niet iedereen naar het zin maken.
op naar de volgende dan maar
|
||||
|
||||
Ik was in ieder geval erg tevreden ,en zoals svr6-turbo al zei ,hij was al goed ,dus op naar volgend jaar !!!!!
|
||||
|
||||
Was lekker weer, veel mooie auto's
Heb het weer naar me zin gehad
|
||||
|
||||
Quote:
We hebben nog aan jou gedacht,maar met Budel aan de andere kant hadden we al het idee dat jij daar zou staan,of ga je nu vertellen dat je niet op Budel was Dan ben je bij deze gereserveerd voor volgend jaar. |