|
||||
|
||||
ziet er heel erg goed uit die bumper erop...
trouwens het hele geheel mag er wezen...
|
||||
|
||||
Quote:
Hele ding geschuurd met de excentrische korrel 180. Daarna plastic primer. Toen in de filler gezet. Toen de structuur er weer opgespoten. Daarna met matzwart zijdeglans afgespoten en klaar. Tussentijds steeds ontvetten natuurlijk. Het biesje? Afplakken heh... niet moeilijk doen als het makkelijk kan |
|
||||
|
||||
en dat gaat niet breken dan? k bedoel, de bmper is altijd n beetje flexibel, en die verf zal wel aardig hard worden...
|
||||
|
||||
laten zitten en als je m zat bent... mij bellen als de sodemieter haha
Staat super kerel |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij spuit hij dat met structure coat van Innotec. Spul is flexibel dus breekt ook niet. Zeker 100% mooi spul dat |
|
||||
|
||||
Quote:
ok, bedankt! iig NIET weg doen die bumper! heb je nog interesse in een amerikaanse achterbumper voor een jetta btw?
|
||||
|
||||
Heej dit staat 'm erg goed ! Blijft ook een heerlijk fijne auto trouwens! Spotte 'm van de week nog bij nijega afslag de wâldwei op (dinsdag ofzo(was ook in de slet coupe)
Ik vind jou lichtjes namelijk ook wel vetjes! Kun je me daar wat meer over vertellen??
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, zolang je de binnenbalk er maar bij hebt. En chrome erop natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat wil je weten? |
|
||||
|
||||
Quote:
pb me daar vrijdagavond effe over, tegen dan hoop ik dr wat meer over te weten. gr, chris
|
||||
|
||||
Biesje kun je er zo afhalen, zit geklemt, met beetje handigheid krijg je em er wel af.
|
||||
|
||||
Quote:
dus als ik hem een gewone biesloze regel kan ie t biesje van zijn eigen bumper overzetten? zal denk k wel wat geld schelen ook nog US lights nodig miss?
|
||||
|
||||
Hee ! En ik dan ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik wilde alleen effe informeren of dit mogelijk was. geen zorgen , als ik aan één bumper kan komen, is die tweede ook geen probleem meer... t zijn maar bumpertjes he haha
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 11-06-2006 at 02:06. |
|
||||
|
||||
Nee bumpers hoef ik niet (heb dikke bumper model), maar wel de achterlichten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou dat lijkt wel wat op xenon vond ik... En ik vroeg me af wat je daar aan gedaan had?? Complete units, of speciale pitten, weet ik wat er allemaal mogelijk is?? En heb je er dan ook meer lichtopbrengst van?? Leek mij namelijk wel wat...
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn speciale pitten. Zogenaamd meer lichtopbrengst, maar valt tegen. Ik ga er van die Philips night guide pitten inzetten. |
|
||||
|
||||
Staat wel fijn Johan!
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt een PM |
|
||||
|
||||
ik vind het super staan en ook een mooie auto, alleen ik ben niet zo fan van die dikke onderlip. maw is te laag in verhouding met de zijkant. voor de rest topauto.
mzzl sander